שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דנון מבקר את הממשלה: כשמשנים חוקים זה עלול לפגוע בעתיד
ח"כ דני דנון נותר ללא תפקיד בממשלה החדשה, נתניהו הציע לו את תפקיד שר המודיעין אך הוא סירב: "אני מעדיף להיות בכנסת מאשר לקבל משרד ללא סמכויות וללא תקציבים"
חה״כ דני דנון | צילום: N12

על רקע המחאה בקרב מאוכזבי הליכוד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, התראיין ל-ynet חה"כ דני דנון, שכיהן בעבר בתפקידים בכירים אך נותר ללא תפקיד בממשלה החדשה, ואמר "אני מעריך את הדאגה לשלומי, אבל לא נעלבתי. בפוליטיקה צריך לראות תהליכים. לכן אני כרגע בכנסת, באווירה טובה".

ח"כ דנון טען שסירב לתפקיד שהציע לו נתניהו. "בסבב הראשון הוא הציע לי את תפקיד שר המודיעין, אך הודיתי לו ואמרתי שאני מעדיף להיות בכנסת מאשר לקבל משרד ללא סמכויות וללא תקציבים. משרד המודיעין הוא חסר משמעות, אין בו יכולת אמיתית להוביל שינוי". עוד אמר דנון "אמרתי לראש הממשלה שאתייצב אם יהיה תפקיד משמעותי שתהיה בו יכולת לעשות דברים טובים לעם ישראל. אם לא, לא אלמן ישראל, אפעל מהכנסת".

עוד מבחזית החדשות

כאשר נשאל דנון לגבי הפער בין המקום הגבוה בו זכה בפריימריז לבין התפקיד שהוצע לו, השיב דנון "אני חושב שצריך להסתכל על התמונה הרחבה, לא רק על הצד האישי שלי. גם חבריי דודי אמסלם ויולי אדלשטיין נותרו בלי תפקידים משמעותיים. לדעתי זה קרה בגלל הרעב של השותפים, שלקחו המון תפקידים, ונתניהו מצא את עצמו במצב בעייתי".

ביחס לרפורמה במערכת המשפט שמקדם שר המשפטים, הביע דנון ביקורת מרומזת על ראש הממשלה ושר המשפטים שדחו את הצעת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ להקמת צוות משותף. לדבריו "ניסיוני לימד אותי שכשאתה משנה חוקים זה עלול בעתיד לפגוע גם בך, ולכן זה צריך להיעשות בצורה מאוד סדורה ושקולה".

ביחס להאשמותיו של גנץ כי הרפורמה במערכת המשפט תוביל למלחמת אחים, אמר דנון "אני חושב שבחירת המילים של גנץ לא הייתה מוצלחת. בדרך כלל הוא כן שם לב למה שהוא אומר. אנחנו לא צריכים לאיים במלחמת אזרחים ובמרי ומרד, לגיטימי שיש דעות שונות. אפשר לחלוק ואפשר להפגין, אבל לא בכל פעם שיש ממשלת ימין צריך לבוא ולהגיד שזה סוף המדינה וסוף העולם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. שאל אותי:
    הייתה ליכודניק,כשביבי פורש אז מי לדעתך הכי מתאים להיות יו"ר הליכוד?
    אני:
    ח"כ דני דנון.
    הוא:
    עזוב אותך,בקושי שומעים אותו,צריך את יריב לוין או ישראל כץ.
    אני:
    התרגלנו שמי שצועק ומשתלח ומגדף הוא המנהיג.לעומת זאת כשאני שומע את דני דנון אז אני שומע רויזיוניסט קר רוח ונבון וזה מה שאנו זקוקים לו.
    אחדש לך:אפילו אצל העורבים לא מי שהכי צווח הוא הצולח – דברי חכמים בנחת נשמעים.
    גם מציע לך שתבדוק את עשייתו הרבה עד הלום ובלי רעש וצילצולים ותוך ניקיון כפיים.
    למרות חוסר הסיכויים גם ניסה להתמודד מול נתניהו על ראשות "הליכוד" כי ראה בכך חובתו כדמוקראט והיה מוכן לשלם מחיר וגם שילם,גם העיז לבקר את נתניהו – זה אומץ ציבורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים