שיתוף
תגובות
חדשות » דיווח: סימני חיים מהצוללת הנעדרת "דפיקות כל חצי שעה"
נמשכים החיפושים אחרי הצוללת שנעלמה באוקיינוס האטלנטי כשעליה חמישה בני אדם | ממסמך ממשלתי רשמי עולה כי צוותי החילוץ זיהו נקישות במרווחי זמן קבועים
תגיות: ,
הצוללת הנעדרת טיטאן | צילום: oceangate

בעומק האוקיינוס האטלנטי, נמשך המרוץ נגד השעון כשהזמן הולך ואוזל, במאמץ נואש לאתר את הצוללת שנעלמה בתחילת השבוע, בדרך להריסות הטיטאניק. על רקע החשש הכבד לחייהם של חמשת הנוסעים שעל הסיפון, שאספקת החמצן שלהם הולכת ואוזלת.

על פי דיווח ב-CNN הבוקר (רביעי) המבוסס על מזכר ממשלתי פנימי של ממשלת ארה"ב שעוסק בחיפוש הצוללת, זוהו סימני חיים מהצוללת. על פי הדיווח, סונאר קלט קולות דפיקה וחבטות מתחת למים בכל חצי שעה, מה שעשוי להצביע על ניסיון ליצירת קשר. בעדכון נכתב כי: "משוב אקוסטי נוסף נשמע ויסייע בשטח וגם יצביע על תקווה מתמשכת של ניצולים". לא ברור מתי נשמעו הדפיקות ולכמה זמן. בדיווח הוסיפו כי צוותים נוספים הוזעקו לאזור ופרסו מכשירי סונאר נוספים כדי לאשר את זיהוי הנקישות.

עוד מבחזית החדשות

לדברי משמר החופים האמריקני: "צוללת קטנה ובה 5 אנשים" נעלמה בסביבת הריסות הטיטניק וכי לכלי השיט לשרוד במעמקי הים כ-96 שעות, אך לא ברור אם הצוללת נותרה מתחת למים או עלתה מעל לפני הים".

הריסות הטיטאניק ממוקמות 3,800 מטר מתחת לפני האוקיינוס האטלנטי, ונמצאות במרחק 600 ק"מ מחופי ניו-פאונדלנד שבקנדה. עלות המסע לצפייה בהריסות האונייה המפורסמת עומד על לא פחות מ-250,000 דולר והוא נמשך שמונה ימים.

על הצוללת שנעלמה היו חמישה בני אדם, בהם הנהג סטוקטון ראש, שהוא גם המייסד והמנכ"ל של חברת OceanGate המפעילה את הצוללת, ועוד ארבעה נוסעים – ששילמו כל אחד 250,000 דולר עבור המסע אל שרידי הטיטאניק: המיליארדר הבריטי חובב ההרפתקאות היימיש הרדינג, החוקר הצרפתי פול אנרי נרז'ולה, שנחשב למומחה לענייני הספינה הטרופה ואיש העסקים שהזאדה דאווד ובנו סולימאן, המשתייכים לאחת המשפחות העשירות ביותר בפקיסטן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים