שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיווח בסוריה: ישראל השביתה את נמל התעופה בחלב
הטלוויזיה הסורית דיווחה כי הנמל הושבת עקב נזקים משמעותיים למסלול ההמראה | ישראל הזהירה שתתקוף משלוחי אמל"ח איראניים שיעברו דרך נמל התעופה
תקיפה בסוריה | צילום: רשתות חברתיות

הטלוויזיה הסורית דיווחה הלילה (שני) על תקיפה ישראלית בנמל התעופה בעיר חלב שגרמה לפיצוצים עזים שנשמעו למרחוק. על פי גורם צבאי סורי, נמל התעופה הושבת עקב נזקים משמעותיים שנגרמו למסלול ההמראה היחיד בנמל התעופה. עוד דווח כי בשלב זה לא ידוע על נפגעים מהתקיפה. על פי הודעת רשות התעופה האזרחית של סוריה, מסלול ההמראה אכן נסגר, אך לטענתם בשל עבודות במקום.

כבר לפני שבועיים, הזהירה ישראל כי איראן מתכננת להסוות משלוחי אמל"ח שיעברו דרך נמל התעופה בחלב כמשלוחים הומניטריים לאזורים שנפגעו ברעידות האדמה הקטלניות לפני כחודש. ישראל גם הודיעה שלא תהסס לתקוף משלוחים אלה. על פי הדיווח בטלוויזיה הסורית, התקיפה שהתרחשה בשעה 1:07 כוונה נגד יעד בתוך נמל התעופה.

עוד מבחזית החדשות

התקיפה הלילית היא התקיפה השנייה שמיוחסת לישראל בסוריה מאז רעידת האדמה שגבתה אלפי קורבנות בשטחה. על פי סוכנות הידיעות הסורית הרשמית, התקיפה הקודמת התרחשה לפני כשבועיים וחצי בשכונת כפר סוסא בדמשק, שבה דווח בעבר על נוכחות איראנית. על פי מקור צבאי סורי בתקיפה זו נהרגו חמישה בני אדם ו-15 נוספים נפצעו. עם זאת, גורמי אופוזיציה סוריים ומקורות מזרח תיכוניים אמרו כי טיל נ"מ סורי, ששוגר לעבר המטוסים התוקפים, הוא שהתפוצץ בשכונה וגרם לנזק לבניינים.

אותם מקורות קבעו ששכונת כפר סוסא לא הותקפה כלל, אלא מטרות במחוז סווידא שבהר הדרוזים ומתקנים המשמשים את משמרות המהפכה והמיליציות האיראניות מדרום לדמשק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים