שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיווח בטורקיה: נעצרו 11 חברי רשת שריגלו עבור המוסד
לפי הדיווחים, הרשת תכננה לרגל אחרי חברה איראנית ו-23 אנשים בעלי קשרים עסקיים עם איראן במדינה | המוסד יצר קשר דרך איש דת גולה שהינו האויב של ארדואן
ראש רשת הריגול | צילום: כלי תקשורת בטורקיה

כלי התקשורת בטורקיה דיווחו היום (שלישי) כי הרשויות בטורקיה עצרו 11 חברי רשת של המוסד שעקבו אחרי יעדים איראניים. על פי הדיווחים, חברי הרשת תכננו לרגל אחרי חברה איראנית ו-23 אנשים בעלי קשרים עסקיים עם איראן במדינה. על פי דיווח בדיילי סבאח הפרו-ממשלתי, הרשת נחשפה על ידי שירותי הביון של טורקיה והתביעה באיסטנבול, שעקבו אחריה במשך שנה וחצי.

עוד דווח כי המוסד יצר קשר עם ראש הרשת לכאורה סלצ'וק קוצ'וקיה דרך איש צבא גולה החבר בתנועתו של המטיף פתהוללה גולן, יריבו של הנשיא רג'פ טייפ ארדואן.

עוד מבחזית החדשות

עוד דווח כי ראש רשת הריגול בטורקיה קיבל הוראות באופן ישיר מהמפעילים במוסד. לפי הדיווחים, הוא נועד עם אנשי המוסד בפגישות פנים אל פנים במדינות אירופיות, ועבר כמה מבחנים על ידי מפעיליו. לפי הדיווח, במוסד הציעו לו לשמש כמרגל אחרי הפגישה החמישית. "הוא התקשר עם המוסד באמצעות מערכת קשר חשאית, ודיווח להם על המידע שהשיג על אלו שעליהם נדרש לעקוב, מידע שכלל רישומי כניסה ויציאה לטורקיה, מספרי טלפון, חשבונות בנק ועוד", נכתב. ראש הרשת נעצר עם חשוד נוסף לפני חודשיים, והיתר נעצרו אתמול על ידי משטרת איסטנבול.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים