שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיווח בטהרן: "עצרנו חברים בארגון טרור שקשור לישראל"
שר המודיעין האיראני דיווח כי "חברים בארגון טרור שקשור לישראל" נעצרו, לאחר שלדבריו ניסו להסתנן למדינה מהגבול המערבי שלה
תגיות: ,
עצורים באיראן אילוסטרציה | צילום: תקשורת איראנית

איראן הודיעה היום (ראשון) כי עצרה "חברים בארגון טרור שקשור לישראל" שהצליחו להסתנן למדינה. איסמאעיל חטיב, שר המודיעין של הרפובליקה האיסלמית, מסר הבוקר כי: "חברי ארגון טרור שקשור למשטר הציוני, שנכנס למדינה מהגבולות המערביים שלה, נעצרו". לא דווח מה מספר העצורים.

איראן מאשימה לעיתים קרובות את יריבותיה, בהן ישראל וארה"ב, בניסיון לערער את שלטונה, ומידי פעם מדווחת על מעצר חשודים בריגול למען ישראל, אשר במקרים רבים הם נשפטים לעונשי מוות.

עוד מבחזית החדשות

בחודש נובמבר הודיעה איראן על גזר דין מוות לארבעה בני אדם שלטענתה שיתפו פעולה עם המודיעין הישראלי. הם הורשעו במעורבות בחטיפות בתוך איראן, ונטען כי הם חטפו אנשים על מנת להשיג מהם "הודאות מזויפות". בנוסף הם הואשמו בגניבה והרס של רכוש פרטי וציבורי.

בחודש יולי טענה איראן כי היא עצרה חברים ב"רשת ריגול" שעבדה למען ישראל, והייתה בקשר עם המוסד. על פי טענת איראן, העצורים נתפסו לפני שהצליחו לבצע פעולות חבלה ו"מבצעי טרור", ושברשותם היו חומרי נפץ עוצמתיים. אתר החדשות האיראני "נור ניוז", שמזוהה עם המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן, טען אז שחברי רשת הריגול תכננו לפוצץ "מרכז רגיש" במחוז איספהאן במרכז המדינה. באיספהאן נמצאים כמה אתרי גרעין מרכזיים של איראן, כמו גם בסיסי טילים.

בתקרית אחרת הבוקר דיווחה התקשורת הממלכתית באיראן כי חמישה חיילים במשמר הגבול האיראני נהרגו בעימותים עם חמושים שניסו להסתנן למדינה מגבול פקיסטן. העימותים היו בעיירת הגבול סרבאן שנמצאת במחוז סיסתאן ובלוצ'סתאן בדרום מזרח איראן, 1,360 ק"מ מדרום לבירה טהרן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים