שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דונלד טראמפ במרילנד: "אני אהיה הנקמה שלכם"
הקהל הענק קיבל בתשואות את הנשיא לשעבר בכנס הפעולה הפוליטית השמרני במרילנד | טראמפ: "ביידן לוקח את אמריקה לאבדון"
דונלד טראמפ | צילום: ויקיפדיה

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, נאם היום (ראשון) בכנס הפעולה הפוליטית השמרנית במדינת מרילנד והבטיח "להיות הנקמה" של ציבור המצביעים הימני בארצות הברית.

בפני קהל תומכים ענק שהתכנס במרכז הכנסים אמר טראמפ: "אני אהיה הנקמה שלכם. אנחנו הולכים לסיים את מה שהתחלנו. אנחנו התחלנו משהו שהוא בגדר נס. אנחנו הולכים להשלים את המשימה, אנחנו הולכים לנצח בקרב בשביל הניצחון האולטימטיבי. אנחנו נעשה את אמריקה אדירה שוב".

עוד מבחזית החדשות

"כשאתם לצידי, נשמיד את ה"דיפ סטייט". נגרש את מחרחרי המלחמה, נוציא החוצה את הגלובליסטים. נזרוק את הקומוניסטים. נשליך את המעמד הפוליטי ששונא את המדינה שלנו. ננצח את הדמוקרטים. נשרש לגמרי את תקשורת הפייק ניוז. ננצל את ההזדמנות כדי להתמודד עם הקרנפים. נפנה את ג'ו ביידן מהבית הלבן ונשחרר את אמריקה מהנבלים הללו אחת ולתמיד".

הנשיא לשעבר תקף את הנשיא ג'ו ביידן וטען כי הוא "לוקח את אמריקה לעבר אבדון". טראמפ הבטיח להביא לקץ הלחימה באוקראינה ואמר: "עוד לפני שאכנס לחדר הסגלגל אסיים את המלחמה הרת האסון באוקראינה. אני יודע בדיוק מה להגיד".

טראמפ התמקד בנאומו במפלגה הרפובליקנית ותקף את האגף המתנגד לו במפלגה. "הייתה לנו מפלגה רפובליקנית שנשלטה על ידי יצורים, שמרנים חדשים, גלובליסטים, קנאי גבול פתוח ושוטים אבל אנחנו לעולם לא הולכים לחזור למפלגה של פול ראיין, קארל רוס וג'ב בוש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים