שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » דווקא אתם מסוגלים לזכות!
זה הזמן שלכם
תמיד חלמתם לזכות בהגרלה? הסיכויים נראו לכם רחוקים מאי פעם? דווקא עכשיו אתם מסוגלים לזכות בגדול! בהגרלת הענק של מסוגלים, הזכייה קרובה מאי פעם…
אילוסטריציה | צילום: shutterstock

את עמותת 'מסוגלים' ופעילותה המופלאה זכינו להכיר זה מכבר, מדובר בעמותה שקמה לטובת ילדים אוטיסטים ובני משפחותיהם, הזקוקים לתמיכה, להקשבה ולנתינה. במסגרת הפעילות המקיפה מסייעת העמותה לילדים אוטיסטים, מעניקה להם בית, פותחת לב, מקדמת ומסייעת להם לממש את הפוטנציאל שלהם. במקביל מקבלת כל המשפחה אוזן קשבת ותמיכה מקיפה ובעיקר לכוח להמשיך במסע המורכב, המלא במהמורות ואתגרים.

בשבועות האחרונים יצאה 'מסוגלים' עם קמפיין ייחודי שמטרתו להרחיב את מעגל הנתינה ואת פעילות הארגון. במסגרתו תיהנו מזכיה כפולה ומשולשת- גם שותפות בפעילות האדירה וגם הגרלה בלעדית על שתי סוויטות יוקרתיות ומאובזרות בבעלותכם, הצמודות לכנרת.

ההגרלה פותחת בפניכם דלת להזדמנויות חדשות ומעניקה לכם אפשרות ליהנות ממקום נופש יוקרתי ומהשקעה מניבה לכל החיים.

הנהלת 'מסוגלים' מעוניינת להגדיל את סיכויי הזכייה של כל אחד מהתורמים, לכן היא מגבילה את כמות המשתתפים ל5000 אנשים בלבד, מה שמעצים את האפשרות שלכם לזכות ומעניק לכם צ'אנס מיוחד והזדמנות בלעדית לצאת עם המתנה הנכספת.

אז בואו נדבר במספרים: בכל הגרלת לוטו סטנדרטית משתתפים כ 16,273,488 אנשים. בהגרלה הקסומה משתתפים 5000 איש בלבד! כך שמדובר בבשורה מפתיעה ובהזדמנות חד פעמית שלא תחזור.

אם הסוויטות קורצות לכם, ואתם שואפים ליהנות מסיכויי זכייה גבוהים עשרת מונים מכל הגרלת לוטו, אתם מוזמנים ליטול חלק בהגרלה ולזכות בכפל כפליים: גם הזדמנות למתנה חלומית וגם לברכתם של גדולי הדור מכל החוגים.

כדאי שתפנימו את זה טוב טוב: זה הצ'אנס שלכם. כי דווקא בהגרלה הזו, אתם מסוגלים לזכות בגדול!!

להצטרפות חייגו עכשיו: *5406

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים