שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דוד ביטן: לוין "הקים סיעה בתוך סיעה?"
יו"ר ועדת הכלכלה תקף בראיון את שר המשפטים. לדבריו, "הוא צריך להבין את מה שקורה בשטח ולהפסיק להתעסק ברפורמה כל היום"
יו"ר ועדת הכלכלה, דוד ביטן | צילום: לע"מ

חבר הכנסת דוד ביטן התראיין הערב (מוצ"ש) לערוץ 12 ותקף בחריפות את שר המשפטים יריב לוין. דברי ביטן: "עם כל הכבוד ליריב לוין, הוא צריך להבין את מה שקורה בשטח ולהפסיק להתעסק ברפורמה כל היום. קראתי שנתניהו מנסה לשכנע את לוין. אז זה המצב? יריב לוין הקים סיעה בתוך סיעה? הוא צריך לקבל החלטות, רואים את הנזקים שזה גורם מסביב וצריך ללכת על פשרה".

דבריו של חבר הכנסת ביטן מגיעים על רקע הפגנת התמיכה ברפורמה המשפטית שנערכה בירושלים ביום חמישי האחרון. במהלך ההפגנה נשא דברים שר המשפטים יריב לוין ואמר כי "הערב הזה של זעקה ותקווה גדולה. למעלה מ-2 מיליון ישראלים לפני כחצי שנה והצביעו במשאל העם האמיתי – הבחירות. הם הצביעו בעד רפורמה משפטית. נבחרנו, אנחנו כאן 64 מנדטים כדי לתקן את העוול. לא עוד חוסר שוויון לא עוד מערכת משפט של צד אחד לא עוד בית משפט שנמצא מעל הכנסת והממשלה. מאז שהצגתי את הרפורמה התחולל שינוי עצום בעם, רבים מכירים בצורך לבצע תיקון של המצב הקיים".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר לוין "אני משוכנע שיש ביכולתנו להשיג תיקון בהסכמה, פירושה מו"מ ענייני. אנחנו כולנו רוצים ביחד להעביר מסר לאלה שחוששים מתוצאותיה של הרפורמה וישנם כאלה, מספרים לנו שהרפורמה נועדה להשתלט על בית המשפט, האמת היא הפוכה, אנחנו רוצים בית משפט של כולם. מספרים שאם הרפורמה תעבור תהיה דיקטטורה, אין שקר גדול מזה. תראו לי דמוקרטיה בה היועצים המשפטיים מחליטים במקום הממשלה".

"רוצה לפנות למרב מיכאלי ולחברותיה, ואני אומר לכן תצטרפו אליהן כדי שיהיה בית משפט שלא דואג למסתננים, שמגן על חייהם של חילי צה"ל ולא על הטרוריסטים. אני מתמודד עם התקפות פרועות והשמצות – זה רק מחזק אותי. כל יום שעובר זה רק מוכיח כמה צודקת הדרך שלנו. אעשה הכול כדי להביא את השינוי הנדרש במערכת המשפט" אמר לוין.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. היות שרוב הסיעה רואה עין בעין אם השר לוין יותר נכון לומר שהמיעוט שאתה נמנה עליו הוא הסיעה בתוך הסיעה

  2. להערכתי דוד ביטן הגיע לסוף דרכו הפוליטית בליכוד. הכי מכובד יהיה להתפטר מהכנסת ולא לסיים כמו יעלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים