שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דובר הקרמלין באמירה מפתיעה: "פוטין ופריגוז'ין נפגשו לאחר המרד"
המרד במוסקבה
ימים ספורים לאחר המרד, נפגש נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם יבגני פריגוז'ין | דובר הקרמלין: פריגוז'ין הודיע כי חייליו ימשיכו להילחם לצד הכוחות הרוסים באוקראינה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: שאטרסטוק

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב, הצהיר היום (שני) באופן מפתיע, כי נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, נפגש עם מפקד כוח וגנר יבגני פריגוז'ין ימים ספורים לאחר המרד.

עוד נמסר מהקרמלין, כי בפגישה נכחו 35 משתתפים, בהם מפקדי יחידות ובכירים צבאיים, וכי במהלך הפגישה הודיע פריגוז'ין כי יחידת שכירי החרב שבהנהגתו תשוב להילחם לצד כוחות הצבא הרוסי.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, בחודש שעבר הכריז פריגוז'ין על מרד והחל להניע את כוחותיו לעבר מוסקבה. המרד נמשך כשלוש שעות בלבד, ונעצר בתיווכו של נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו. מאז המרד, לא נראה פריגוז'ין בציבור, ובשבוע שעבר טען לוקשנקו: "פריגוז'ין ולוחמי ואגנר לא הגיעו למינסק כפי שצוין בעסקה, פריגוז'ין נמצא בסנט פטרסבורג, אך אם שואלים אותי "איפה הוא הבוקר?", אולי נסע למוסקבה".

עוד אמר לוקשנקו כי "פריגוז'ין לא היה בכלא ולא ספג עונשים אלימים", מה שמרמז על כך כי ייתכן והוא נמצא כעת תחת חסות שירותי הביטחון ברוסיה. לדבריו, "מה יקרה בהמשך? ובכן, כל מיני דברים מתרחשים בחיים, אבל אתם חושבים שפוטין כל כך זדוני שינקום בפריגוז'ין, לא, זה לא יקרה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים