שיתוף
תגובות
חדשות » דובר הג'יהאד: "ישראל מתחננת להפסקת אש"
לאחר שנכשלו הניסיונות להגיע להפסקת אש, בג'יהאד האסלאמי ממשיכים לאיים על ישראל "הירי לירושלים הוא מסר חשוב"
ג'נין | צילום: דובר צה"ל

הג'יהאד האסלמי המשיך היום בירי הרקטות לשטח ישראל , כשלראשונה שיגר גם לעבר בית שמש וגוש עציון. גורם מדיני בכיר מסר כי "הופסקו המגעים להפסקת אש, תהיה תגובה ישראלית ברורה". בתוך כך, בג'יהאד האסלמי שלחו היום (שישי) מסר מאיים לישראל והצהירו כי "הירי לירושלים הוא מסר חשוב שכולם צריכים להבין".

תקיפה בעזה היום | צילום: דובר צה"ל

איהסאן עטאיה , חבר הלשכה המדינית של ארגון הג'יהאד האסלאמי ונציגה בלבנון אמר כי "ההתנגדות בעזה מוכיחה את משוואת הכוח שהיא קובעת לפני מנהל, הדרג הפוליטי את השיחות, פועל על מנת למנוע מישראל להשיג את מטרותיה, וכי לא יסכים להפסקת אש בכל מחיר". עוד אמר כי " ישראל היא זו שמתחננת להפסקת האש".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר כי ישראל לא יכולה להפעיל לחץ על ההתנגדות בעזה, כפי שעשה בסבבים קודמים, כי "היא מבינה את המחיר שהיא תשלם במקרה של הרחבת העימות, משמעות הרחבת האש. הלוחמה הפסיכולוגית שגרמה לה לחכות לתגובה שלנו, זה נרשם כחלק מהטקטיקה האפקטיבית. של ההתנגדות".

כמו כן, האשים כי ישראל הפרה את תנאי הפסקת אש, וטען: "הבעיה היא בישראל שמתנערת מההבנות ולא מקיימות הבטחות". הממונה על ההסברה בג'יהאד האסלאמי, דאוד שיאב אמר: "הירי לירושלים הוא מסר לפיו עיני ההתנגדות מפונות לירושלים ורואות את כל מה שקורה בה ומה ישראל מתכננת".

קודם לכן, בכיר במבצע המשותף של הפלגים הפלסטינים בעזה, מסר לערוץ הקטארי אל-ג'זירה, כי "ההתנגדות ניהלה את הקרב בכישרון רב וסיכלה את התוכניות לביצוע הפרדה בין הזרוע הצבאית של הג'יהאד לשאר הפלגים".

עוד אמר הבכיר כי "הפלגים הצליחו להשיג בעומק ישראל ולהפוך את תוצאות הקרב, והכניסו טקטיקה חדשה של שחיקה והפתעת הכיבוש על הקרב"., גם בחמאס שלחו מסר לכיוונה של ישראל. דובר הארגון, חאזם קאסם , אמר כי "ההתנגדות מבצעת את חובתה המאוחדת בהגנה על עמנו הפלסטיני מול המשך התוקפנות של הכיבוש. ישראל לא תצליח לשבור את רצון ההתנגדות או איתנות עמנו על ידי הסלמה באמצעות טרור, וכל ניסיון הוכיח את חוסר היכולת לנצח את הרצונו העם הפלסטיני".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים