שיתוף
תגובות
חדשות » גנץ: ״דורשים מהרשות הפלסטינית לא רק לדבר נגד הטרור אלא לפעול מולו״
חינוך לטרור
הדברים נאמרו בביקור שר הביטחון בני גנץ הבוקר (רביעי) באגף המודיעין ביחד עם ראש אמ"ן אלוף אהרון חליוה, רח"ט מחקר, רח"ט הפעלה באמ"ן ובכירים נוספים
שר הביטחון בני גנץ בביקור באגף המודיעין | צילום: צילום מסך

שר הביטחון קיים הערכת מצב בנוגע לאתגרים בזירות השונות ובהן איראן, הזירה הצפונית, והזירה הפלסטינית, דן בלקחים ממבצע "עלות השחר", וסייר במכלולים המודיעיניים ביחידה.

עוד אמר שר הביטחון: ״הרמטכ"ל קובע וימשיך לקבוע את הוראות הפתיחה באש בהתאם לצורך המבצעי וטוהר הנשק – ההוראות מיושמות בהקפדה ולחיילי צה"ל יש גיבוי מלא להגן על אזרחי ישראל״

שר הביטחון בני גנץ בביקור באגף המודיעין | צילום: דובר צה״ל

שר הביטחון ביקש להביע הערכה לאגף על הפעולות במבצע "עלות השחר" ועל שיתוף הפעולה ההדוק עם שב"כ. שר הביטחון הביע הערכה גם על הפעולות הנעשות במסגרת המב"מ ובכלל הזירות.

לדברי שר הביטחון, אני מסיים הערכת מצב ושורה של סקירות באמ"ן על כלל הזירות. בהמשך היום אקיים הערכת מצב ממוקדת על הזירה הפלסטינית לאור העלייה באירועי הטרור. המודיעין המצוין שאנחנו מייצרים באמצעות האנשים המצוינים– מונע פיגועים ומציל חיים. בעזרת המודיעין המדויק ושיטות לחימה שפיתחנו, אנו פועלים באופן הממוקד ביותר נגד הטרור, מגנים על אזרחי ישראל ומצמצמים פגיעה בבלתי מעורבים.

הרמטכ"ל והוא בלבד, קובע וימשיך לקבוע את הוראות הפתיחה באש בהתאם לצורך המבצעי ולערכי צה"ל, ובהם גם טוהר הנשק. את ההוראות מיישמים המפקדים והחיילים בהקפדה. לא הייתה ולא תהיה מעורבות פוליטית בנושא. לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא לבצע את משימתם.

במקביל, אנו דורשים מהרשות הפלסטינית לא רק לדבר נגד טרור אלא לפעול מולו. הנשק ברחובות וחוסר המשילות – פוגעים קודם כל בתושבים הפלסטינים וברשות הפלסטינית עצמה. את המסר הזה העברתי היום שוב להנהגת הרשות. לא נאפשר לחמושים שמבקשים לרצוח ישראלים להסתובב בשטח. נרדוף ונעצור אותם בכפרים, בערים, בכבישים ובכל מקום שיידרש.

במקביל, נמשיך לחזק את הגורמים המתונים בשטח ולאפשר לרוב שאינו מעורב בטרור  – פרנסה טובה ושגרת חיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים