שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גנץ יכנס לבידוד לאחר שעובד התגלה כחולה
משנה זהירות
במשרד הביטחון הדגישו כי איש הצוות לא ישב בקרבת השר במהלך הטיסה ולא אובחן כחולה בבדיקה בנתב"ג או בבדיקה שקיים טרם ההמראה מארה"ב לישראל
בני גנץ | צילום: טל עוז, משרד הביטחון

מלשכת שר הביטחון בני גנץ נמסר הבוקר (ד') כי אחד מאנשי הצוות של שר הביטחון אובחן הבוקר בבדיקה השלישית (לאחר שלושה ימי בידוד ושתי בדיקות שליליות) כחיובי לקורונה.

כדי לנקוט במשנה זהירות ולאחר התייעצות עם משרד הבריאות, שר הביטחון ימשיך בבידוד עד לקבלת תשובת בדיקת הריצוף ובדיקה נוספת שיקיים איש הצוות.

במשרד הביטחון הדגישו כי איש הצוות לא ישב בקרבת השר במהלך הטיסה ולא אובחן כחולה בבדיקה בנתב"ג או בבדיקה שקיים טרם ההמראה מארה"ב לישראל.

כזכור, שלשום טען ח"כ משה ארבל מש״ס במהלך נאום במליאה כי שר הביטחון גנץ ששב מארה"ב ישירות לדיונים בכנסת הפר את חובת הבידוד.

"בני גנץ הפר בידוד. עליתי ליציע המבודדים, הוא ישב שם עם דלת פתוחה ללא מסכה. מדובר על הפרת בידוד שהקנס עליה הוא 5,000 שקלים. אזרחי ישראל אתם תשלמו 5,000 שקל על הפרת בידוד, בזמן ששר הביטחון יושב עם ח"כית. איזה זלזול בחיי אדם", סיפר ארבל.

לטענת ארבל, גנץ ישב לשיחה עם חברת סיעת כחול לבן ח"כ יעל רון בן משה שעלולה כעת להפיץ את הנגיף.

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי שניהל את הישיבה ענה, "זו טענה חמורה ששווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון בן משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".

במקביל, חברי הכנסת מהאופוזיציה דרשו מיו"ר הכנסת מיקי לוי לאסור על ח"כ רון בן משה להיכנס למליאה.

מלשכתו של השר גנץ נמסר בתגובה: "גנץ נהג מאז שהגיע לכנסת לפי הנהלים וח"כ יעל רון בן משה לא נכנסה לחדר הבידוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים