שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ בטירה: "המציאות היא שיש אזרחים ישראלים שלא יודעים אם יקומו מחר בבוקר"
מכנה משותף
יו"ר המחנה הממלכתי ויו"ר רע"מ הגיעו לביקור בטירה ומתחו ביקורת על טיפול הממשלה בסוגיית הפשיעה בחברה הערבית | דרשו לפטר את בן גביר
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ נאם היום (רביעי) בטירה לצד יו"ר רע"מ מנסור עבאס על רקע הפשיעה והאלימות בחברה הערבית ויומיים לאחר רצח מנכ"ל עיריית טירה עבד אלרחמן קשוע. גנץ קרא לראש הממשלה לפטר את בן גביר מתפקידו כשר לביטחון לאומי ולמנות במקומו "שר שיוכל לטפל במשבר".

"כדי לנצח טרור, צריך לתת גב למי שצריכים לנצח את הטרור – אבל הממשלה הנוכחית מעמידה את מפקדי צה"ל וראשי זרועות הביטחון עם הגב אל הקיר", אמר גנץ "כששרי קבינט הופכים את הדיונים למסיבת עיתונאים, וחברי הקואליציה תוקפים את מפקדי הצבא, אנחנו משדרים חולשה במקום חוסן ועוצמה. אנחנו נותנים מוטיבציה לאויבינו ופוגעים בהרתעה".

עוד מבחזית החדשות

גנץ ביקר את התנהלות הממשלה הנוכחית ואמר כי "ישנה מציאות שבה אזרחים ישראלים לא יודעים אם יקומו בחיים מחר בבוקר". עוד הוסיף גנץ, כי ממשלת ישראל "עוסקת בהפיכה משטרית שמפרקת את הדמוקרטיה, ובינתיים הדמוקרטיה מתפוררת. הערך הבסיסי ביותר, הזכות לבחור ולהיבחר – נמצא תחת איום. בלי להבטיח חיים בביטחון, בלי להבטיח את הזכות הבסיסית לבחור ולהיבחר, אין לדמוקרטיה זכות קיום".

"במקום לחזק את המשטרה – הם מפרקים את הצבא", אמר גנץ. "אני קורא לראש הממשלה – האחריות היא עליך. שום מחיר פוליטי לא ישתווה למחיר הדמים שאנו משלמים כחברה. עליך לפטר את בן גביר, ולמנות שר שרוצה ויכול לטפל במשבר. כל דקה שעוברת – היא פצצה מתקתקת".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים