שיתוף
תגובות
חדשות » גם ל"ינשוף" יש גבול: קרס במהלך בדיקה לנהג שיכור
שכרות בדרכים
נגד בצה"ל תושב הצפון עורר את חשדם של שוטרים לאחר שזגזג על הכביש | במהלך הבדיקה מכשיר הינשוף לא עמד בנתונים והופיע הכיתוב: "אלכוהול מעל תחום המדידה"
רכב, ארכיון | צילום: דוברות המשטרה

נגד בצה"ל שעשה את דרכו לבסיס בצפון הארץ נתפס בחודש שעבר נוהג בהשפעת אלכוהול, בכמות הגדולה ביותר שנמדדה אי פעם בישראל, יותר מפי עשרה מהמותר בחוק. האירוע התרחש בכביש 73 סמוך לתל עדשים כאשר שוטרים של אגף התנועה הבחינו בנהג רכב מזגזג על הכביש והורו לו לעצור.

השוטרים החליטו לבצע בדיקת אלכוהול לנוכח החשד שהתעורר וביקשו מהנהג שיבצע דגימת ינשוף. במהלך הבדיקה המכשיר המשטרתי התקשה להכיל את כמות האלכוהול שאותרה, ועל גבי המסך הוצגה הערה "אלכוהול מעל תחום המדידה". השוטרים לא האמינו למראה עיניהם, וסברו כי מדובר בתקלה טכנית, אולם עד מהרה התברר כי מעולם לא נמדדה כמות כזו של אלכוהול, כך שגם המכשיר המיועד לא הצליח להכיל את האלכוהול.

עוד מבחזית החדשות

החשוד, תושב הצפון, הובא לתחנת המשטרה ושם בוצעה בדיקה חוזרת. בפעם הזאת, המכשיר הצליח לאבחן את מידת האלכוהול שנותרה בדמו, ועלה כי מדובר בכמות חריגה מאוד. בנוסף, נכשל החשוד "בבדיקת מאפיינים", שבה נבחנים במבחן עמידה ובמבחן הליכה. במשטרה הוחלט לשלול את רישיונו של החשוד ולהגיש נגדו כתב אישום.

ל-N12 נודע כי בשל ריבוי עברייני התנועה שנוהגים תחת השפעת אלכוהול, הוחלט במשטרה להחמיר את הענישה. בהתאם למדיניות החדשה של ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר, יוחרם רכבו של נהג שיורשע בנהיגה תחת השפעת אלכוהול בפעם השלישית בטווח של חמש שנים.

עוה"ד שי טפיארו שמייצג את הנהג, מסר בתגובה: "מרשי אדם נורמטיבי לחלוטין ללא עבר תעבורתי כלל המשרת את אזרחי ישראל כאיש קבע בצבא ההגנה לישראל. מרשי מכחיש מכל וכל כי נהג בשכרות ואנו סמוכים ובטוחים כי תוצאת בדיקת השכרות שנערכה לו מקורה בטעות חמורה ותו לא, ואנו סבורים כי האמת תצא לאור בבית המשפט".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. סנגורו של הנהג "מרשי מכחיש החשדות שנהג שיכור" נו…בטח גם יגיד "מרשי בכלל לא היה ברכב" מה ציפיתם שיגידו? משקרים בפרצוף, חושבים שכולם תמימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים