שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גל מתקפות סייבר: אתר "נט המשפט" קרס
אתר "נט המשפט" שמכיל מידע על תיקים שנמצאים בהליך משפטי, החלטות ופסקי דין, קרס בעקבות מתקפת סייבר מסוג מניעת שרות | לא כולל מידע על תיקי בג"ץ
פריצת סייבר | צילום: mundissima, שאטרסטוק

אתר "נט המשפט" של הרשות השופטת המשמש לאיתור מידע על הליכים משפטיים ופסקי דין הושבת הבוקר (חמישי) כתוצאה ממתקפת סייבר. האתר משמש לאיתור מידע על הליכים משפטיים, החלטות בתיקים ופסקי דין. האתר לא כולל מידע על פסקי דין של בית המשפט העליון.

המתקפה מיוחסת לקבוצות תקיפה המזוהות עם איראן. אתר נט המשפט לא פתוח לציבור הרחב אלא משרת בעלי מקצוע בעלי הרשאה לגישה למערכת באמצעות כרטיס חכם. המתקפה על האתר, מסוג מניעת שרות (DDoS) היא חלק מגל של מתקפות מסוג זה ששוטף את הרשת בישראל, נגד מוסדות וגופים שונים, החל מתחילת החודש כחלק מקמפיין OpIsrael המתרחש מדי שנה ב-7 באפריל כחלק מ-"יום ירושלים האיראני".

עוד מבחזית החדשות

אתמול דווח על פריצה לשרתי "קבוצת עתיד" והדלפה של מאות אלפי רשומות על אזרחים ישראלים והעתקי מסמכים. ההאקרים שתקפו את המכללות ממשיכים גם היום מידע משרתי המוסד.

בנוסף, קבוצת האקרים טורקית תקפה אתרי חברות תקשורת והפילה אותם למשך זמן קצר. קבוצת האקרים בנגלדשית הפילה לזמן קצר את אתר חברת הסייבר Radware.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים