שיתוף
תגובות
חדשות » גלנט מינה למנכ"ל משרד הביטחון את המועמד של נתניהו לרמטכ"ל
שר הביטחון יואב גלנט מינה למנכ"ל משרדו את האלוף במיל' אייל זמיר | זמיר, שהיה מזכירו הצבאי של נתניהו, זכה לתמיכתו בקרב מול הרמטכ"ל הנבחר הרצי הלוי
אלוף במיל' אייל זמיר | צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט מינה הערב (שני) את האלוף במיל' אייל זמיר לתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון. זמיר, שהיה בעבר מועמדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לתפקיד הרמטכ"ל, ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים, אחרי חפיפה עם המנכ"ל היוצא האלוף במיל' אמיר אשל. 

כזכור, זמיר היה אחד משני המועמדים לרמטכ"לות אחרי אביב כוכבי, והפסיד להרצי הלוי שעל מינויו החליט שר הביטחון לשעבר בני גנץ. כמו כן, היה זמיר מזכירו הצבאי של נתניהו בעבר וזכה לתמיכתו בהתמודדות על הרמטכ"לות. 

עוד מבחזית החדשות

זמיר, שירת במשך 38 שנה בצה"ל במגוון תפקידי לחימה ופיקוד בכירים. בתפקידו האחרון בצבא, בשנים  2018 עד-2021, שירת כסגן הרמטכ"ל תחת אביב כוכבי. בתקופה זו, ריכז את עבודת המטה למימוש התוכנית הרב שנתית "תנופה" וניהל את כלל הסיוע הצבאי למגזר האזרחי בתקופת מגפת הקורונה ובמהלך מבצע "שומר חומות".

שר הביטחון יואב גלנט אמר הערב בתגובה למינוי "אני מברך את אלוף במיל׳ אייל זמיר העתיד להיכנס לתפקיד בקרוב. זמיר הוא מן המפקדים הטובים ביותר שצמחו בצה"ל בדור האחרון, מסלול שירותו מרשים והוא הצטיין בכל תפקידיו. היכרותי עם אייל היא ארוכת שנים. הכרתי מפקד מצטיין ומנהל איכותי, אמיץ, קר רוח, מקצועי וטוב מזג. אני משוכנע כי היכרותו עם המערכת הביטחונית על כל רבדיה תאפשר לו השתלבות מהירה בתפקיד". בנוסף הודה גלנט למנכ"ל משרד הביטחון היוצא, האלוף במיל' אמיר אשל. 

המנכ"ל המיועד אייל זמיר הודה הערב לשר גלנט ואמר "אני מודה לשר הביטחון יואב גלנט על האמון שנתן בי במינוי זה ומצפה לעבודה המשותפת. למשרד הביטחון תפקיד חיוני בהמשך פיתוח עוצמתה הצבאית, חברתית וכלכלית של המדינה. נפעל בשיתוף פעולה לחיזוק עוצמתו של צה"ל, ארגוני הביטחון, התעשייה והחברה הישראלית. מצפה לעבוד עם עובדי משרד הביטחון, שמהיכרותי רבת השנים עימם, הינם אנשי מקצוע מסורים וחדורי תחושת שליחות. מברך את אמיר אשל, מנכ"ל המשרד המכהן על תרומתו לביטחון ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים