שיתוף
תגובות
חדשות » גולדקנופף בדרישה לשרת התחבורה: "עצרו את עבודות הרכבת בשבת"
יו"ר יהדות התורה פנה לשרת התחבורה מירי רגב בדרישה לעצור באופן מיידי את עבודות הרכבת בשבת | גורמים במשרד התחבורה מסרבים
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף | צילום: משרד הבינוי והשיכון

בעקבות עבודות שבוצעו במסילות רכבת ישראל בשבת האחרונה, פנה יו״ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף לשרת התחבורה מירי רגב בדרישה "לבטל מידית את הסכמי הממשלות הקודמות". בשבוע שעבר קיים גולדקנופף שיחה עם השרה וביקש שתיכנס בעובי הקורה כדי לעצור את העבודות בשבת באופן מידי. גורמים במשרד התחבורה אמרו כי הם מסרבים לדרישתו של גולדקנופף.

במכתב, שנשלח גם לראש הממשלה, שר הכלכלה, ראשי מפלגות הקואליציה וסגן שרת התחבורה, כותב שר השיכון כי הובא לידיעתי כי מתקיימות עבודות בשבת ברכבת ישראל שאינן עונות כלל להגדרה של פיקוח נפש" וכי הדבר מנוגד להסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין הליכוד למפלגות החרדיות. לדבריו "למיטב הבנתי, עבודות אלו הינם כתוצאה מההסכמים שנחתמו על ידי ממשלות קודמות. בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין מפלגות הליכוד ויהדות התורה סוכם כי עבודות אלו יופסקו". עוד הוסיף גולדקנופף כי "לא נוכל להשלים עם מצב זה, אני מבקש את התערבותך הדחופה בנדון".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה לשעבר, מרב מיכאלי, צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי "מחיר עצירת עבודות הרכבת בשבת. פגיעה אדירה בציבור הנוסעות והנוסעים ברכבות ובתחבורה הציבורית. כשרת התחבורה קיבלתי החלטה דווקא להגביר את העבודות בשבת. ככה סיימנו חלק גדול מפרויקט חשמול הרכבות מוקדם מהצפוי, והרכבות לצפון חוזרות. קוראת לרגב לא להיכנע לדרישות ההזויות של גולדקנופף".

אורי קידר, מנכ״ל ישראל חופשית אמר בתגובה ״אסור לתת לנציגים של האדמו"ר מגור להרוס את התחבורה הציבורית של כולנו. הממשלה החדשה רק קמה וכבר אנחנו רואים שהמרכיבים הכי קיצוניים שלה יכתיבו את הקצב, בחסות רבנים קיצוניים הולכים לפגוע בתחבורה הציבורית של כולנו במהלך השבוע, ובסוף גם ישלחו לציבור הישראלי את החשבונית. מי שיזיז את עבודות התשתית לאמצע השבוע יהרוס את המשק הישראלי אבל כנראה זה פחות מעסיק אותו מאשר לרצות את הדמויות הכי קיצוניות שיש פה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים