שיתוף
תגובות
חדשות » גדעון סער נגד נתניהו ולפיד: "איזה "מנהיגים" מתדלקים מלחמת אחים במוצאי יום הכיפורים?
סער תקף את ראש האופוזיציה, ראש הממשלה והשר לביטחון לאומי בשל תגובותיהם לעימותים בתל אביב במהלך יום הכיפורים | גנץ: "ראש הממשלה מחולל השנאה הגדול ביותר"
חה"כ גדעון סער | צילום: ערוץ כנסת

חה"כ גדעון סער תקף הבוקר (שלישי) בחריפות את ההתבטאויות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וראש האופוזיציה יאיר לפיד לאחר המהומות שאירעו במהלך תפילת כל נדרי שהתקיימה בכיכר דיזינגוף בתל אביב, בערב יום הכיפורים. "היהודים יודעים לשנוא", אמר לי יותר מפעם אחת ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל. משפט זה מהדהד באוזני מאמש בעקבות האירועים המכוערים בתל אביב. בעקבותיהם הגיעו גם תגובות מכוערות של נתניהו, בן גביר, לפיד (כן, גם אתה לפיד!)", כתב סער.

עוד כתב סער "כל אחד מהם ניסה להוסיף עוד קיסם (או קצת דלק) למדורה במקום לנסות לכבותה". "איזה "מנהיגים" מתדלקים מלחמת אחים במוצאי יום הכיפורים? יש דברים שאסור שתהיה עליהם מחלוקת: יש לכבד פסקי דין של בתי המשפט שלנו. יש מקום לכולם במרחב הציבורי שלנו. וכן, זה כולל גם את המורשת היהודית המשותפת לכולנו".

עוד מבחזית החדשות

בצאת יום הכיפורים פרסמו נבחרי ציבור רבים תגובות לאירועים בתל אביב, שבהם מנעו מפגינים מאנשי עמותת "ראש יהודי" להקים מחיצה ולקיים תפילה בהפרדה. "ביום הקדוש ביותר לעם היהודי, מפגיני שמאל התפרעו נגד יהודים בעת תפילתם. נראה שאין גבולות, אין נורמות ואין סייג לשנאה מצד הקיצונים משמאל", כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו. השר לביטחון לאומי הוסיף: "ביום הכיפורים הזה ראינו שונאים שמנסים לגרש את היהדות מהמרחב הציבורי".

יו"ר האופוזיציה לפיד פרסם סרטון ובו אמר בין היתר כי: "כל השנים זה היה יום של כבוד הדדי, עד שהגיעו הנה מבחוץ גרעינים משיחיים וגזעניים שמנסים לכפות עלינו את הגרסה שלהם ליהדות". גם יו"ר רשימת המחנה הממלכתי בני גנץ, קף את נתניהו: "ומי אם לא ראש הממשלה, מחולל השנאה הגדול ביותר, הוא זה שבוחר כעת ללבות את האש, ביחד עם פוליטיקאים שהחליטו להפוך את המרחב הציבור שלנו, לאזור אסון".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. חחחחחחח איזה חמודים מדברים כמו תינוקות חבורת סתומים שמנסים להשמיע את עצמם היום מאוד קרוב לפדיחה הגדולה של השמאל מאוד קרוב האמת תיתפוצץ להם בפנים וזה אל חזור

  2. גנץ וסער חתיכת צבועים לפחות תסתמו לכם מותר לצבוע את נתניהו ואת כל מי שבדרך רק מי שמנסה להאשים את השמאל אתם תוקפים אותו צבועים אתם גרמתם לכל האספסוף הזה להשתולל לפחות תסתמו כשאתם רואים את האמת שלכם מתנפצת בפרצוף ולא מסוגלים להתנתק מהפוליטקה שחנקה אותכם תת אנשים שפלים…

  3. גנץ וסער אינם מוחים נגד אהוד ברק אולמרט ועוד שקוראים בהסוואה למלחמת אחים בטוח אינם מנהיגים על לפיד אין בכלל מה לדבר
    נתניהו אמר את האמת הפשוטה המחוללי שנאה הם אלו שבאו להרוס את התפילה לחילונים ביום כיפור גם אחרי שהוסר
    המחיצה ותומכיהם בשתיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים