שיתוף
תגובות
חדשות » בתום מצוד של 8 חודשים: נתפס המחבל מפיגוע הירי לעבר אוטובוס חיילים בבקעה
כוחות הביטחון עצרו את המחבל שתכנן וביצע את פיגוע הירי לעבר אוטובוס של חיילים בבקעה בספטמבר | המחבל נלכד בסיוע מידע מודיעיני מדויק
אוטובוס החיילים | צילום: ארגון נהגי האוטובוסים

כוחות הביטחון עצרו הלילה (רביעי) את המחבל מאהר אסעיד, שביצע את פיגוע הירי לעבר חיילי צה"ל בחודש ספטמבר. בפיגוע נפצעו שישה חיילים ונהג האוטובוס.

בפעילות משותפת של ימ"מ, צה"ל ושב"כ, נעצר אסעיד על בסיס מידע מודיעיני מדויק של שירות הביטחון הכללי. מאהר, תושב ואדי בורקין, תכנן וביצע את פיגוע הירי וניסיון ההצתה לעבר אוטובוס חיילים בבקעה ב-4 בספטמבר 2022. את הפיגוע הוציא לפועל עם בנו שנהרג ואחיינו. המחבל הועבר להמשך חקירת שב"כ.

עוד מבחזית החדשות

בפיגוע לעבר אוטובוס בכביש 578, בין היישוב חמרה לבקעות, נפצע חייל אחד באופן קשה ו-6 נפצעו קל. מדובר באוטובוס שבו נסעו טירונים מחטיבת כפיר, והירי בוצע מרכב מסחרי שעקף את האוטובוס ופתח עליו באש.

שני מחבלים, תושבי ג'נין, נתפסו לאחר שנמלטו ברכבם, שעלה באש. לאחר הירי וניסיון הצתת האוטובוס, המחבלים הציתו בקבוק תבערה שהתלקח בתוך הרכב לפני שהצליחו לזרוק אותו. כתוצאה מהתלקחות בקבוק התבערה, פרצה שרפה בתוך רכבם והם נאלצו לנטוש, כך אותרו ונעצרו. גשש מצא אותם בסמוך לטנדר השרוף. בתוך הטנדר נמצאו שני כלי נשק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים