שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בשל האיומים על חייו: תוגברה האבטחה על יוסי דגן
לאחר שארגון הטרור 'גוב האריות' הצטרף ל"גדודי חללי אל אקצה" של הפתח' ולארגון החמאס וקראו אף הם להתנקש בחייו של יוסי דגן, החליטה המשטרה להאריך את אבטחתו
יוסי דגן יחד עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: דוברות

ארגון הטרור 'גוב האריות' הצטרף ל"גדודי חללי אל אקצה" – הזרוע הצבאית של הפתח' ולארגון הטרור חמאס, וקראו אף הם להתנקש בחייו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן. "גוב האריות" הפיצו סרטון דרמטי של הלוויות מחבלי הארגון שחוסלו ע"י צה"ל משולבים בקטעי וידאו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגן על הילדים תוך שימוש באקדחו בפיגוע הירי ליד איתמר לפני כ-3 חודשים. זאת, ככל הנראה ברקע האשמת ארגון הטרור את דגן כי ניהל קמפיין למבצע צבאי בשכם, כאשר בהמשך לכך צה"ל ןהשב"כ יצאו למערכה וחיסלו את רוב בכירי ארגון הטרור.

בעקבות כך החליטה המשטרה בהערכת מצב שקיימה להאריך את הגדרתו כמאוים בדרגה הגבוהה ביותר – דרגה 6, ולהמשיך להצמיד אליו אבטחה כבדה שכוללת אבטחה צמודה על דגן 24 שעות ביממה, אבטחה צמודה על ביתו 24 שעות ביממה, וכן סריקות של חבלנים בסביבתו מדי יום, וכמו כן נעשה שימוש במערכות הגנה נוספות ופריסת אמצעי הגנה והתרעה מרחביים מסביבו. מדובר ברמת אבטחה צמודה ושימוש באמצעים – גבוהים אף יותר משל שר בממשלה. 

עוד מבחזית החדשות

ההחלטה נובעת כאמור בין השאר מסרטון שהפיץ ארגון הטרור 'גוב האריות' בו נראה סרטון של דגן כשהוא עם אקדח שלוף, מגן על ילדים ותושבים, במהלך פיגוע הירי לעבר צומת בה"ד 3 לאחר מחאת תושבי השומרון כנגד המצב הביטחוני. במהלך פיגוע הירי ליד איתמר, תועד דגן כשהוא אוחז נשק בידו, מגן בירי על ילדים מול המחבלים שירו עליהם משכם ומחפה עליהם תחת אש כדי שיזחלו אל מקום בטוח מאחורי הרכבים שחנו ליד הציר.

התיעוד עורר זעם גדול בקרב ארגוני הטרור, ובאופן נדיר גם הפתח', גם החמאס וכעת כאמור גם ארגון הטרור "גוב האריות" פרסמו קריאות להתנקש בחייו של דגן ואיומים על חייו. הסרטון מצטרף לכרוז אשר הפיצה מיד לאחר מכן הזרוע הצבאית של הפת"ח, "גדודי חללי אל אקצא", ובו תמונותיו של דגן אוחז בנשק במהלך פיגוע הירי. בכרוז יש כוונת ירי על ראשו של ראש המועצה האזורית שומרון.  בהמשך לכך הוציא ארגון הטרור חמאס סרטון הסתה וכרוז הקורא אף הוא להתנקש בחייו של דגן.

מאז, כבר כ-3 חודשים, הוגדר ע"י משטרת ישראל ראש מועצת שומרון יוסי דגן כמאוים ברמה 6 – רמת האיום הגבוהה ביותר, והוא וביתו מאובטחים 24 שעות ביממה ע"י מאבטחים חמושים. כעת תוגברה האבטחה עליו והוא מאובטח, כאמור, ברמה הגבוהה מאבטחת שר.

דגן הגיב להחלטת המשטרה ואמר: "אני לא מפחד מאף טרוריסט. ארגוני הטרור יכולים לקפוץ, ואנחנו נמשיך לפתח ולבנות את השומרון. שום איום של מחבלים שפלים לא ירתיע אותנו. נמשיך לדרוש יד חזקה ואפס סובלנות כלפי ארגוני הטרור ושולחיהם מהרשות הפלסטינית. טרור מנצחים בכוח ובנחישות", מסר דגן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים