שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » בשורה לנוהגים בלילה: העבודות בכבישים יתבצעו רק מחצות
שרת התחבורה מירי רגב הודיעה לחברת התשתיות המבצעת את העבודות בכבישים כי תוכל לעבוד רק בין השעות 00:00-5:00 על מנת להפחית את עומסי התנועה בכבישים
פקק תנועה | צילום: MarkMark, שאטרסטוק

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב הנחתה את יו"ר חברות התשתיות, להימנע מעבודות תחזוקה בכבישי הארץ לפני חצות הלילה, וזאת, על מנת למנוע עומסי תנועה בשעות הלילה המוקדמות.

השרה רגב הודיעה הבוקר כי: "אני ערה לעומסים הנוצרים עקב העבודות בכביש. ציבור הנהגים בישראל סובל מספיק מעומסי התנועה הקיימים ואפעל במספר כלים להקל על העומסים. ולכן הנחתי את כל חברות התשתית הפועלות מטעם משרד התחבורה כי מלבד פעולות חירום, בטיחות ופעולות מצילות חיים, יתר עבודות הדרך וחסימת נתיבים יתרחשו בין השעה 12 בלילה ועד 5 בבוקר בלבד".

עוד מבחזית החדשות

יש לציין כי זו אינה הבשורה הראשונה של השרה רגב מאז כניסתה לתפקיד. השרה הודיעה כי תבחן את נושא הנת"צים ואף תשקול לבטלם או לחלופין לבצע מהלכים שיעודדו שימוש בהם. במקביל, עם כניסתה לתפקיד הנחתה שרת התחבורה את רשות התחבורה הציבורית לבחון את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית. מטעם השרה נמסר כי: "השרה תתנגד לכל רפורמה אשר פוגעת בעיקר בפריפריה. לא יתכן כי תושבי הפריפריה יממנו את תושבי תל אביב רבתי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים