שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » בצל המלחמה באוקראינה: מולדובה תסייע לעולים לראש השנה באומן
הקהילה היהודית במולדובה מתגייסת לטובת העולים לציון רבי נחמן מברסלב | נערכו סדרת פגישות בכדי להסדיר את כניסתם של אלפי החסידים לפני ראש השנה
הרב זלצמן והרב נתן בן נון, יחד עם בכירים בממשל המולדובי | צילום: באדיבות המצלם

כדי להקל את טורח הדרך ולמנוע תקלות ועומסים, קיים הרב זלצמן מרתון פגישות ביחד עם יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון, עם בכירים בממשל המולדובי. במהלך סדרת הפגישות נפגשו הרב זלצמן, הרב בן נון, ונציגי סוכנויות הנסיעות דרך צדיקים ונתיבים טורס, עם מנהלי רשות התעופה במולדובה, הנהלת שדה התעופה בקישינב, מפקדי משטרת הגבולות בשדה התעופה ובנקודות הגבול בין מולדובה לאוקראינה וגורמי ממשל נוספים.

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון הודה לרב זלצמן על ההתגייסות וציין לטובה את הרצון שהפגינו כל הגורמים במולדובה עמם נפגשו ואת נכונותם להשתדל לסייע בכל מה שאפשר. "הרשויות במולדובה הפגינו הרבה מאד רצון טוב ואנו מקווים מאד כי אכן נצליח השנה למנוע את המראות שראינו בשנה שעברה בגבולות אוקראינה ומולדובה, במיוחד ברצוני להודות לרה"ר הרב פנחס זלצמן על מסירות הנפש שלו למען חסידי ברסלב", אמר הרב בן נון.

במהלך הפגישות, סוכם בין הרב זלצמן ואיחוד ברסלב, כי הקהילה היהודית תקים יחד עם הנהלת שדה התעופה ואיחוד ברסלב נקודת מודיעין והכנסת אורחים בשדה התעופה בקישינב.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים