שיתוף
תגובות
חדשות » בצל המגעים להפסקת אש: מטחים כבדים לדרום ולגוש דן
למרות דיווחים כי מצרים תיווכה בהצלחה הפסקת אש בין ישראל לג'יהאד האיסלאמי, שוגרו בשעה האחרונה מטחים כבדים ולגוש דן | יירוטים בשמי תל אביב
יירוט מעל שמי תל אביב,ארכיון | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

למרות דיווחים כי מצרים תיווכה בהצלחה הפסקת אש בין ישראל לג'יהאד האיסלמי, מרצועת עזה שוגרו בשעה האחרונה מטחים כבדים לדרום ולגוש דן ובין היתר לתל אביב, רמת גן, גבעתיים, נתב"ג, אור יהודה, אשדוד ואשקלון. אחרי כמעט 300 רקטות ששוגרו בצהריים לדרום ולמרכז. יירוטים בשמי תל אביב. גורם מדיני בכיר: "הפסקת אש תיבחן רק במעשים, לא מילים"

יירוט מעל תל אביב | צילום: לפי סעיף 27א'

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערב (רביעי) התייעצות ביטחונית עם בכירי מערכת הביטחון בקריה שבתל אביב על רקע הדיווחים כי הושגה הפסקת אש . במצרים מפעילים לחץ כבד להביא לרגיעה ולפי שעה במערכת הביטחון הביעו נכונות לסיים את המערכה. עם זאת, המוכנות הגבוהה נמשכת.

עוד מבחזית החדשות

בצה"ל עדכנו כי יותר מ-300 רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל עד אחר הצוהריים, מתוכם 62 יורטו, כרבע נפלו בשטח הרצועה וכמה נוספות נפלו בשטחים פתוחים. בתגובה, צה"ל הפציץ מעל ל-50 מטרות של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלמי ברצועה ובינתיים במערכת הביטחון שומרים על דריכות גבוהה.

גורמים פלסטינים טענו בעיתון אלערב אלגדיד כי "ההתנגדות בוחנת הצעה של המתווכים המצריים לסיים את סבב ההסלמה בעזה" בשעות הקרובות צפויה להתקבל החלטה מכריעה האם הפנים לרגיעה או להמשך הסלמה, תוך ציון שהסימנים מצביעים על האפשרות השנייה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים