שיתוף
תגובות
חדשות » בעל המלון שבו מתארח נתניהו: אתבע את אנשי המחאה שעשו שיימינג למלון
בשם הדמוקרטיה
הבעלים של המלון בו מתארח הזוג נתניהו ברמת הגולן, מאיים לתבוע את אלו שדירגו נמוך את המלון מבלי שביקרו בו מעולם | "מלון מושלם שמשרת ראש ממשלה לגיטימי"
מנכ"ל מלון פנדה בנווה אטי"ב | צילום: באדיבות המצלם

מנכ"ל מלון פנדה, עמי ישראל, התראיין היום (חמישי) ל-ynet וסיפר כי הוא שוקל את תגובתו למתקפת הרשת נגד המלון שבו התארח ראש הממשלה. "קיבלתי התרעה על הנופש שלהם יומיים לפני" אמר ישראל, "זה כבוד גדול, הם התארחו בסוויטה הנשיאותית ולא היו להם בקשות מיוחדות. הענקנו להם לא מעט תשומת לב"

"אני מקווה שנסיים את הסאגה ונעשה בשבוע הבא חושבים ונראה. מי שפגע במלון ייתבע ומי שלא – הכל בסדר. אני מכבד ומארח כל אורח באשר הוא על הצד הטוב ביותר. זה כבוד גדול שראש ממשלה מתארח אצלנו. הייתי צריך לתת את המקסימום מעצמי".

עוד מבחזית החדשות

לדבריו, כשבני הזוג נתניהו הגיעו למלון הדירוג שלו בגוגל עמד על ציון גבוה במיוחד של 4.8 מתוך 5, אך כעת, יומיים אחרי, ירד הדירוג ל-4.4, ובנוסף נרשמו בו כ-1,300 תגובות חדשות. רבות מהן תוקפות את המלון על כך שאירח את בני הזוג.

כך למשל כתב אחד הגולשים שהעניק למקום דירוג של 1 מתוך 5: "רועש, מארח אנשים שמחריבים את הדמוקרטיה הישראלית כדי להימלט מאימת הדין". מגיבה אנונימית אחרת כתבה: "מלון תומך דיקטטורה. עדיף להתרחק". תגובה נוספת: "מלון נפלא לאירוח דיקטטורים. אם אתה מנהיג שנוא על עמך. כאן תמצא שלווה רחוק ומנותק מנתיניך".

חלק מהתגובות בגוגול ובפייסבוק נכתבו באנגלית כדי לגרום למלון נזק גם מול נופשים מחו"ל. כך למשל כתב אחד המגיבים בעמוד הפייסבוק של המלון: "A hotel that hosts a dictator, a runaway criminal who destroys the lives of millions, is not worthy a visit". (מלון שמארח דיקטטור, פושע נמלט שהורס את חייהם של מיליונים לא ראוי שיבקרו בו).

מנגד, גולשים שתומכים בראש הממשלה החלו לפרסם תגובות חיוביות על המלון כדי לבלום את מתקפת המחאה. גולש אחד כתה "מלון מושלם שמשרת ראש ממשלה לגיטימי על אפם וחמתם של האנטי דמוקרטיים. לא יעזור למוחים!".

לא ברור בשלב זה מה הצעדים המשפטים שעומדים על הפרק מבחינת הנהלת המלון, והאיום כרגע הוא כללי נגד "מי שפגע". "אני לא איש פוליטי", הדגיש מנכ"ל המלון.

עוד סיפר עמי ישראל "קיבלתי את ההתרעה על הנופש שלהם פה יומיים לפני. זו לא הפעם הראשונה שאני מארח שרים וחברי כנסת, גם במלון פנדה וגם במלונות קודמים שעבדתי בהם, ואני יודע להיערך ולתת להם כמו לכל האורחים את החוויה וההנאה. כל השאר פחות מעניין".

"הענקנו להם כמובן לא מעט תשומת לב ודאגנו להם והתאמצנו מאוד כדי שאף אורח לא ייפגע. היו כאלו שמחאו כפיים והתרגשו והיו כאלה שהיו בצד השני. בשל סידורי הביטחון הייתה לראש הממשלה ולרעייתו פרטיות מוחלטת. לא היו להם כל בקשות מיוחדות והעמדנו להם את הסוויטה הנשיאותית שלנו. אני מקווה שתהיה אחווה ושלום לכל עם ישראל ואנחנו נקבל את כולם באהבה".

עוד מבחזית החדשות

במהלך השהייה עלו טענות כי למלון אין רישיון עסק בתוקף. גורמים בכירים במועצה האזורית גולן טענו בשיחה עם ynet כי בית המלון נמצא תחת תוכנית מתאר חדשה והסדרת השטחים בנווה אטי"ב וכי למלון ניתן צו עסקים זמני מתחדש, עד להשלמת העבודות הסטטוריות והשלמת כל התנאים שנדרש המלון לעמוד בהם.


במועצה אמרו עוד כי במלון לא חידשו את הבקשה לרישיון העסק ככל הנראה בשל חוסר תשומת לב, אך הוא פועל להסדרת כל הנדרש על פי חוק ובתיאום עם המועצה ועומד בכללים לרישיון עסק זמני מחודש. במועצה הדגישו כי הם גאים בהשקעות הענק בסך 80 מיליון שקל שביצעו היזמים של המלון לשיפוצו וחידושו ורואים בו משאב תיירותי משמעותי לפיתוח האיזור.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לפיד איש צר ואויב העם, מסית ומדיח והכל בשביל לחזור לכס ראש הממשלה, מציעים אזרחים דואגים לך ולעם, קודם ולפני שאתה דואג לסגור את הכבישים והורג את האוכלוסיה בהשבתת הרופאים תנצל את הזמן שלך עד הבחירות הבאות, ותעשה בגרות !!! ותפסיק לחשוב שאתה מחנך שבא לדאוג. בושה בושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים