שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בעיצומה של המערכה: הלכה לעולמה אימו של שר הביטחון
אמו של שר הביטחון יואב גלנט, הלכה לעולמה הבוקר בגיל 88. פרטי | בלשכתו של גלנט נמסר כי הוא ימשיך לעסוק בעניינים המבצעיים באופן שוטף
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: משרד הביטחון

אימו של שר הביטחון יואב גלנט, הלכה הבוקר (חמישי) לעולמה בגיל 88. פרומה גלנט לבית סגל, ילידת פולין, העפילה לארץ על סיפון האוניה אקסודוס שנעצרה על ידי הבריטים ומרבית פליטיה היהודים גורשו אל גרמניה הכבושה עד שעלתה לארץ והתגוררה בדירה רעועה ביפו.

בראיון ל-103FM סיפרה "אני חושבת שלא הייתה לי ילדות, גדלתי מאוד מהר ונהייתי בוגרת. הילדים שלנו הפכו להיות הדבר הכי יקר שיש לי". "כשפרצה המלחמה הייתי בת חמש, התגוררתי עם ההורים שלי ואחותי הצעירה בעיירה קטנה בפולי"ן.

עוד מבחזית החדשות

"בוקר אחד הלבישו אותנו והחביאו אותנו מתחת לעצים כי התחילה המלחמה. במשך כל היום היינו שוכבים על הרצפה ומתחבאים. אני זוכרת שיום אחד עבר מעלינו מטוס גרמני קטן שטס מאוד קרוב לקרקע וזרק פצצה שגרמה לפיצוץ בכל העיירה שלנו שעלתה בלהבות. מה שהיה היה, ההורים שלי סרבו לדבר על הנושא ולא פצחו פה. אני לא יכולה להבין את הדברים הנוראים שהיו בגרמניה. כיום אנחנו עם אחד וכעם עלינו להיות חזקים ולא לריב אחד עם השני, כולנו אותו העם".

השר גלנט סיפר על הקשר המיוחד שהיה לו עם אמו: "אמי ואני קשורים מאוד. החל מגיל 16 אני ואחותי רק איתה. עזרתי לפרנס את הבית לאחר מות אבי וחיינו בצמצום. היינו בקשר הדוק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים