שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בני גנץ בהצהרה מקוממת: "אם ישפך דם, זה יהיה באחריות נתניהו"
לאחר ההפגנות האלימות אמש אמר יו"ר המחנה הממלכתי שהוא לא מגנה את האלימות והמחאה היא "צו השעה" | הליכוד בגובה "לא מאמינים לגנץ"
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, בהצהרה לתקשורת

המחאות ההמוניות שהתקיימו אמש (רביעי) בעקבות הודעתו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד, על פרשיתו, בטענה שהודח על רקע פוליטי – גררו תגובות רבות במערכת הפוליטית. בעוד באופוזיציה גיבו את דבריו של אשד, והביעו תמיכו במפגינים, בקואליציה גינו את המחאה והשתלחו בו.

על רקע המחאות האלימות שהתקיימו אמש (רביעי) בעקבות הודעתו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד על פרישתו בטענה שהודח מתפקידו, יצא היום יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ בהצהרה לתקשורת ובה שיבח את המחאה וקרא לראש הממשלה לעצור את החקיקה. "האלימות והפשיעה בחברה הערבית בשיא, ההיי-טק במשבר ויוקר המחיה מרקיע שחקים. מול כל האתגרים האלה, נתניהו בוחר שוב ושוב בפוליטיקה קטנה ומעדיף שקט בקואליציה על חשבון עם ישראל ומדינת ישראל" אמר גנץ.

עוד מבחזית החדשות

לדברי גנץ: "נתניהו מעדיף להתעמת עם ביידן מאשר עם שמחה רוטמן ויריב לוין, ומשאיר בתפקיד הרגיש של השר לביטחון פנים את מי שעושה פוליטיזציה. נתניהו לא יוכל להגיד שלא ידע כשיגיע לשפיכות דמים. להשאיר את ביטחון ישראל בידי בן גביר זו הפקרות. זו ממשלה רעה לישראל שצריכה לקצר את ימיה".

עוד אמר גנץ: "דיברתי קודם לכן עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ואמרתי לו שאם החקיקה תיעצר, נמשיך בהידברות. המחאה היא אכן הבלם מול המהפכה המשטרית וההידברות היא הפתרון היחיד להסדרת עתידנו המשותף".

יו"ר המחנה הממלכתי קרא לנתניהו "להפסיק את החקיקה ולחזור להידברות. אם לא למען הדמוקרטיה, הביטחון והכלכלה, אז למען שלמות ישראל ומניעת שפיכות דמים" והוסיף: "אם ההפיכה תעבור, נבטל את כולה אחרי הבחירות והיא תהפוך לכתם בהיסטוריה, המחאה היא צו השעה". לדבריו: "צריך להקשיב לדברים שניצב עמי אשד אמר. הם חמורים יותר מעצם אמירתו ערב פרישתו. הלחץ הפוליטי להפעיל אלימות וכוח זה דבר חמור ביותר., צריך לזכור איך מתנהגת משטרה בחברה דמוקרטית".

עוד מבחזית החדשות

הבוקר עדכנה המשטרה כי כלל המפגינים שנעצרו בתל אביב שוחררו, ואיתם גם הנהג החשוד בדריסת מפגינים. תשעת המפגינים שנעצרו במחאה בירושלים יובאו היום לדיון בבית המשפט. ממחאת קפלן נמסר: "אתמול הגיעו לבית החולים איכילוב 10 מפגינים, 7 שוחררו במהלך הלילה ו-3 מאושפזים בשל פגיעות בפנים ובעיניים בשל פגיעה ממכתזית בכינון ישיר. אחד הפצועים נכנס ברגעים אלו לניתוח במטרה להציל את ראייתו בעין אחת".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי גנץ כי "חבל שבני גנץ לא נענה לקריאות ראשי הקואליציה שקראו לו במשך חודשים להגיעה להסכמות. במקום זאת, הוא מרח את הזמן ונשבר תחת לחץ איומי ראשי המחאה וברח מהבנות שכמעט הבשילו להסכמות, ונטש את השיחות בבית הנשיא". במפלגה הוסיפו כי הם "לא מאמינים לבני גנץ. הוא שבוי של המחאה ואינו רוצה או מסוגל להגיע להסכמות כלשהן. כל מטרתו היא לבזבז עוד זמן".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. מלהיט את הרוחות, קורא למרד אזרחי ולשריפת כבישים ובסוף מאשים את נתניהו.

    אוי לרדוד ואוי לשכנו, גנץ נדבק מהרדוד הגדול -לפיד.

    שמאלנים בוגדים בבני עמם

  2. החוצפה של גנץ

    לא חושבת שהוא מאמין לשקרים של עצמו

    אי אפשר להמשיך לתת לאנרכיסטים להשתולל
    אי אפשר לתת לאוליגרכיה להמשיך לרמוס אותנו
    כי אנחנו אנשים אחרים

    דמוקרטיה אמיתית עכשיו

  3. שודד נכנס לחנות ומאיים על בעל החנות אם לא תתן לי את כל כספך אהרוג אותך ותדע שהדם יהיה על הידיים שלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים