שיתוף
תגובות
חדשות » בני ברק ובת ים: נפילות הערב, דובר צה״ל: ״נערכים לפעולה קרקעית משמעותית״
חרבות ברזל - תיעודים מהשטח
תושבי צפון הרצועה קיבלו הודעות שבהן נדרשו לעזוב "מיד" לכיוון דרום . דובר צה"ל: חמאס מנסה למנוע מהתושבים לנוע דרומה" | חלקי מיירט נפלו על בית בפ"ת
הנפילה בבת ים | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

במטח הכבד ששוגר הערב לגוש דן נצפו נפילות בפתח תקווה, בני ברק ובת ים. חלקי מיירט נפלו על בית בפ"ת. מד"א: אין נפגעים.

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מסר בתדרוך הערב (מוצאי שבת) כי הכוחות נערכים להרחבת ההתקפה ברצועת עזה. זאת לאחר שבצבא הישראלי קראו לתושבי צפון הרצועה להתפנות דרומה עד היום (שבת) בשעה 16:00.

"לוחמי צה"ל ניהלו בימים האחרונים קרבות אל מול מחבלים ביישובים ובמוצבים השונים ברחבי עוטף עזה", נמסר, "הלוחמים פעלו באומץ לב ובנחישות, על מנת להשיב את השליטה ביישובים ובמוצבים, ותפסו אמצעי לחימה רבים שהיו ברשות המחבלים, תוך פינוי פצועים שנפגעו״.

עוד מבחזית החדשות

"כעת, כוחות צה"ל, בגיבוי מאמץ לוגיסטי נרחב ובהשלמת גיוס מילואים של מאות אלפי משרתים, נערכים למימוש מנעד רחב של תוכניות אופרטיביות התקפיות אשר כוללות בין היתר תקיפה משולבת ומתואמת מהאוויר, מהים ומהיבשה".

בצה"ל דוחפים לביצוע תמרון רחב ומסיבי ברצועת עזה, שתכליתו השמדת חמאס, ולו במחירים שהדבר יהיה כרוך בכך. בצבא מתכוונים לצייד את כל הכוחות שייכנסו לרצועה עם שכפ"צים קרמיים, ומשלימים פערים, לפי הצבא, לגדודים שחסר להם, בקצב של אלף פלטות קרמיות ביום. בצה"ל טוענים כי חלק גדול מהפלטות שנתרמו אינן תקינות ועלולות לסכן או להכביד על הלוחמים״.

"גדודי וחיילי צה"ל פרוסים בכל רחבי הארץ וערוכים לעלות את המוכנות לקראת השלבים הבאים של המלחמה, בדגש על פעולת יבשה משמעותית", נמסר מצה"ל.

במקביל, צוין כי "זרוע היבשה ואגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה פועל כעת להכנת כוחות צה"ל להרחבת הלחימה. כחלק מההיערכות הלוגיסטית, האגף הקים מרכזי לוגיסטיקה קדמיים (מל"ן) במטרה לאפשר לכוחות הלוחמים להצטייד במהירות ובאופן מותאם לצרכיהם. בימים האחרונים הועברו הכלים הנדרשים ללחימה לריכוזי הכוחות, ובשלב זה היחידות השונות של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה עמלים על השלמת כשירותם של הכלים וציודם באמצעי לחימה מתקדמים, בהתאם לצורך.

"גדודי וחיילי צה"ל פרוסים בכל רחבי הארץ וערוכים להעלות את המוכנות לקראת השלבים הבאים של המלחמה – בדגש על פעולת יבשה משמעותית", נאמר בהודעת הדובר.

עוד מבחזית החדשות

הערכות צה״ל | דובר צה״ל

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נו באמת… מה הבילבולי מוח האלה … בבני ברק לא נפל שום טיל וגם בסירטון רואים רק יירוט!! למה סתם להבהיל אנשים תורידו את הכותרת הזו!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים