שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » בניסיון להיחלץ מהפקקים: השרה הורתה על אכיפה חלקית בכביש החוף
שרת התחבורה מירי רגב הודיעה כי החל מהיום יוצבו שוטרי תנועה גלויים רק מהשעה 9:30 בבוקר בנתיבי התחבורה הציבורית בכביש החוף
נתיב פלוס בכביש 1 | צילום: משרד התחבורה

שרת התחבורה מירי רגב הודיעה אמש (שני) כי החל מהיום יוצבו שוטרי תנועה גלויים בנתיבי התחבורה הציבורית בכביש החוף החל מהשעה 9:30 בבוקר, כחלק מפעולות יזומות להקלה בעומסי התנועה.

יש לציין, כי עם כניסתה לתפקיד הורתה השרה לדרג המקצועי במשרד התחבורה לבחון מחדש את סוגיית הנת"צים (נתיבי תחבורה ציבורית) בכביש 1, נתיבי איילון וכביש החוף. הנת"צים מעוררים מחלוקת קשה ותלונות של נהגי כלי רכב פרטיים, שנאלצים לעיתים לעמוד שעות ארוכות בפקקי תנועה אינסופיים בשעות הלחץ של הבוקר ואחר הצהריים, ובאותה עת הנת"צים כמעט ריקים.

עוד מבחזית החדשות

רגב אמרה בשבוע שעבר על נתיב התחבורה הציבורית בכביש החוף, כי אין למשטרת ישראל שום דרך לבצע אכיפה סמויה של הנתיב, מפני שאין מכשיר טכנולוגי שנמצא בשימוש המדינה שיכול לספור כמה נוסעים יש ברכב והשימוש שלו קביל בבית משפט. לכן, ההודעה על ביטול האכיפה הגלויה משמעותה ביטול האכיפה בפועל.

בדף הפייסבוק שלה, כתבה, כי "מבדיקה שערכנו מתברר כי סקרנות הנהגים והאטה בקרבת שוטרי התנועה הגלויים בכביש החוף בין מחלף נתניה צפון למחלף פולג יצרה עומס תנועה" זו הסיבה לשינוי המדיניות. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים