שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בניגוד לשמועות פולארד לא ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת
בליכוד מכחישים
פולארד רק נחת בישראל, ובמערכת הפוליטית כבר החלו להתרוצץ דיווחים על כוונת ראש הממשלה לגייס את פולארד לקמפיין הבחירות של הליכוד, שם מכחישים את השמועות בתוקף

שעות בודדות מאז נחת יונתן פולארד בישראל, ובמערכת הפוליטית כבר יש מי שמעריכים כי בכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנף את האירוע המרגש ולגייס את הגעתו של פולארד לקמפיין הבחירות של הליכוד באמצעות שריונו ברשימת המפלגה לכנסת הבאה, כך דווח ב'מעריב'.

ח"כ איוב קרא שמיהר להודיע כי הוא תומך ביוזמה אמר, כי "פולארד איש ראוי ביותר סיכן ושילם מחיר כבד בעד בטוחנה וקיומה של מדינת ישראל. ג'ונתן פולארד ברוך הבא לליכוד".

עם זאת עמית סגל טוען, כי בניגוד לדיווחים שונים, פולארד לא יהיה ברשימת הליכוד. דפנה ליאל דיווחה גם היא, כי בליכוד מכחישים שנתניהו מתכוון לשריין את פולארד ברשימה.

בתוך כך, התגובות על נחיתתו של פולארד בישראל ממשיכות לזרום כל העת. עדי גינזבורג, דובר "הוועד לשחרור פולארד" שפעל במשך השנים לשחרורו אמר, כי "יונתן פעל למעננו, למען ביטחון המדינה וחשוב לציין שיונתן פעל במשך חצי שנה שלמה בהתנדבות מלאה עד שנושא המשכורת הוצע על ידי מפעיליו, שאמרו לו 'מעכשיו אתה שלנו והעתיד שלך איתנו'. הוא אכן שילם מחיר כבד מאוד בהשמצות שהשמיצו אותו".

בראיון ל- 103 FM סיפר גינזבורג כיצד התוודע לסיפורו של יונתן פולארד, שכן נולד חצי שנה לאחר שנכנס לכלא.

"לפני 17 שנה הייתי תלמיד בישיבה תיכונית, לא ידעתי שיש דבר כזה שקוראים לו ג'ונתן פולארד, הנושא היה מושתק לחלוטין. היו הרבה שנים בהן דיס-אינפורמציה וההשמצות שהיו בנושא הזה גרמו לחלק מהציבור להתרחק אבל הגענו בסופו של דבר למצב בו נתניהו ואחרים יצאו לארה"ב, זה היה עם 112 חתימות של חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית".

"התחושה הבוקר שהייתה אבן גדולה שרובצת לכולנו כעם וכמדינה, כבני אדם על הגב ודי התחיל להתגלגל למטה ביום הזה ונקווה באמת שבתיקון ככל שאפשר של הטעויות והיחס הלא נכון שהיה במשך 35 שנה נראה אותה יורדת לגמרי מהגב".

הפרקליטה עו"ד ניצנה דרשן לייטנר אשר ייצגה את פולארד במרוצת השנים במסגרת העתירות השונות שהגיש לבימה"ש בישראל ספרה, כי "פולארד ורעייתו הוטסו במטוסו הפרטי של שלדון אדלסון שמתוך טעמי ביטחון הסכים בנדיבותו לממן את האירוע הזה והכוונה הייתה שיגיעו בשקט, שיצאו מניו יורק ללא מצעדים ורעש מיותר ויגיעו לפה בשקט יחסי".

"עד עכשיו תמכו בהם אנשים פרטיים שסייעו, גם עכשיו אני מקבלת המון פניות מאנשים שרוצים לסייע ואני מקווה שלא יהיה בזה צורך. הוא היה סוכן של המדינה והמדינה בטוחני שתישא ברווחתו".
היא סיפרה כי שוחחה עם בני הזוג לפני שעלו על הטיסה ארצה ואמרה, כי היו נרגשים מאוד, הם באמת מרגישים סגירת מעגל ורוצים להתחיל בחיים חדשים. ג'ונתן הוא בחור מבריק, יש לו תוכניות הייטק והמצאות למיניהן שהוא שיתף אותי"

רב העיר צפת הרב שמואל אליהו התרגש הבוקר (רביעי) למשמע הבשורה על נחיתתו של יונתן פולארד בישראל ואמר כי לרב מרדכי אליהו זצ"ל יש היום "שמחה עצומה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים