שיתוף
תגובות
כללי » בנט שוחח עם יורש העצר של האמירויות
לראשונה
בנט הדגיש כי הוא רואה חשיבות רבה ביחסים האסטרטגיים בין המדינות, אשר מתבטאים במגוון תחומים. השניים סיכמו לעמוד בקשר ולהיפגש בהמשך
מוחמד בן זאיד ונפתלי בנט | צילום: שגרירות ארה"ב - ממשלת הודו

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום (שישי), עם יורש העצר של איחוד האמירויות, הוד מעלתו מוחמד בן זאיד, ובירך אותו לרגל חג הקורבן – כך נמסר מלשכת ראש הממשלב. ראש הממשלה הודה ליורש העצר על פתיחת שגרירות איחוד האמירויות בישראל וכן על אירוח ביקורו הרשמי של שר החוץ הישראלי, יאיר לפיד, במדינתם.

רה"מ בנט הדגיש, כי הוא רואה חשיבות רבה ביחסים האסטרטגיים בין המדינות, אשר מתבטאים במגוון תחומים. עוד ציין רה"מ כי גישתה של איחוד האמירויות כלפי ישראל היא שינוי חשוב המהווה השראה למדינות ומנהיגים נוספים באיזור. עוד נמסר כי השניים סיכמו לעמוד בקשר ולהיפגש בהמשך.

ראש הממשלה בנט הוא זה שהתקשר לבן-זאיד – כך מסרה סוכנות הידיעות של איחוד האמירויות. לפי הדיווח, בנט ובן-זאיד דנו על היחסים בין המדינות וכן על המצב באזור. בנוסף, בנט בירך את בן-זאיד לרגל חג הקורבן, ובן-זאיד בירך אותו על כניסתו לתפקיד ראש הממשלה ואמר שברצונו לעבוד יחדיו למען השלום, היציבות והפיתוח של כל האזור.

איחוד האמירויות הייתה המדינה הערבית הראשונה שבירכה את בנט על כניסתו לתפקיד ראש הממשלה. "אנו מצפים לעבוד יחד על מנת לקדם את השלום האזורי, לחזק את הסובלנות והדו-קיום, ולפתוח בעידן חדש של שיתוף פעולה בתחומי הטכנולוגיה, המסחר וההשקעות", הודיע משרד החוץ האמירתי.

לפני כחודש, לפיד ביקר באמירויות במה שהיה הביקור הראשון של שר ישראלי מאז חתימת הסכמי אברהם בשנה שעברה. הוא חנך את שגרירות ישראל באבו דאבי, ואמר בטקס: "זהו רגע היסטורי ותזכורת לכך שההיסטוריה נקבעת בידי בני האדם". כמו כן, לפיד חנך את הקונסוליה הישראלית בדובאי ואף הודה לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שחתם על ההסכמים עם האמירויות בזמן שכיהן כראש ממשלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים