שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתניהו ולפיד עסוקים בהפצת שנאה לחרדים"
בנט במתקפה
בנאומו במליאה לפני ההצבעה הציג יו"ר 'ימינה' מכנה משותף בין נתניהו ולפיד: "גם מי שגר ביצהר הוא בנאדם, גם החרדים בני אדם, גם אנשי שמאל אוהבים את מדינת ישראל"
נפתלי בנט במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט תקף במליאת הכנסת את ראש הממשלה בנימין נתניהו, תוך שהוא משווה בין נתניהו ליו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד. "יש מכנה משותף בין לפיד ונתניהו, שניהם עוסקים בפוליטיקה יומם וליל, שניהם עוסקים בהפצת שנאה, שנאה לחרדים, שנאה לערבים, שנאה למתיישבים", תקף בנט.

"גם מי שגר ביצהר הוא בנאדם, גם החרדים בני אדם, גם אנשי שמאל אוהבים את מדינת ישראל, גם אם אנחנו חלוקים. אני אגיד בצורה הכי פשוטה – גם לפיד וגם נתניהו – נכשלתם בגדול", הוסיף. "או שהממשלה מתפרקת או שמדינת ישראל מתפרקת. זו הברירה", הכריז בנט במליאה כשהוא נסער.

בדבריו התמקד בנט בתפקוד הממשלה ומחלוקות בין מרכיביה ואמר, כי "מיליון ישראלים רואים שיש פה ממשלה שפשוט לא אכפת לה מהם. הממשלה הזו לקחתה את אומת הסטארטאפ והפכה אותה לאומת המריבות. לקחה את אומת החדשנות והפכה אותה לאומת הסקרים. לקחה את אומת היזמות והפכה אותה למספר אחד בעולם בבחירות".

"ממשלת ישראל יכולה להתגאות – היא מספר 1 בבחירות ובמריבות! זו האומה שלנו? זה עם ישראל? היום שהממשלה מתפרקת או שמדינת ישראל מתפרקת. יש פה ממשלה שפשוט לא אכפת לה מהם, הממשלה הזאת לקחה את אומת הסטארט-אפ והפכה אותה לאומת המריבות. אומת החדשנות הפכה לאומת הסגרים".

"אומת היזמות – הובילה לשיא עולמי חדש. מס' 1 בעולם בבחירות. במריבות. זו האומה שלנו? זה עם ישראל?", תהה בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים