שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "נכנסים לימים הכי מורכבים בגל הנוכחי"
בפתח ישיבת הממשלה
בנט התייחס לפרשנויות על רקע התפטרות אפשרית של נתניהו: "לכל הפרשנים הפוליטיים למיניהם, לצד כל הגרפים והתרחישים – תנוח דעתכם, ממשלת ישראל תמשיך לעבוד"
ראש הממשלה בנט בדיון קבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון /לע"מ

בפתח ישיבת הממשלה היום (א') התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לאירוע חטיפת בני הערובה בקוליוויל שבטקסס. "אחרי לילה מלא דאגה, יש לנו תחושת הקלה עצומה. בני הערובה בבית הכנסת בית ישראל בקוליוויל, טקסס, שוחררו".

בנט אמר: "אני רוצה להודות לכל מי שהביאו לתוצאה הזאת בארצות הברית ולחזק מכאן את הקהילה היהודית בטקסס ובארצות הברית כולה, שבשנים האחרונות מתמודדת עם אנטישמיות גואה ותחושת חוסר ביטחון בסיסית.

אלה רגעים של ערבות הדדית, ואנחנו כמשפחה אחת עם אחינו היהודים בתפוצות כפי שהם עומדים לצידנו בעת צרה" אמר בנט.

לאחר מכן התייחס בנט להתפשטות זן האומיקרון. לדבריו, הימים הקרובים הם המורכבים ביותר. "בחזרה לארץ, לאומיקרון – אנחנו נכנסים לעין הסערה. לימים המורכבים ביותר בגל הזה. האומיקרון כבר הגיע כמעט לכל בית ורבים מאיתנו, כולל שרים בממשלה, כבר מאומתים" אמר בנט תוך שהוא מתייחס להדבקה הרבה בכנסת ישראל ובממשלה.

לדבריו "אנחנו בממשלה נערכנו היטב לרגע הזה וממשיכים לפעול ולנהל מקרוב את הימים המורכבים האלה במטרה לשמור על תפקוד מערכת הבריאות ועל כלכלת ישראל ככל האפשר".

בנט עדכן על הגעת תרופות נוספות של חברת פייזר והודה למנכ"ל החברה בורלא: "אני שמח לבשר הבוקר שעד סוף השבוע יגיע לארץ עוד משלוח, משמעותי, של מנות תרופה של פייזר. אני מבקש להודות למנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, על הסיוע".

בנט דיבר על פעולות ממשלתו לטובת האזרחים והעסקים. "חברים, זאת ממשלה של עשייה, ששמה את אזרחי ישראל במרכז. רק עכשיו, בישיבה הממשלה הנוכחית, אנחנו מסירים חסמים של ביורוקרטיה ורגולציה שמעכבים צמיחת עסקים" אמר בנט והוסיף כי "אנחנו מעבירים 110 מיליון שקל לשימור וטיפוח הכותל המערבי".

על בית שמש אמר רה"מ כי ממשלתו לא מצביעה על בעיות, אלא ניגשת לפתור אותן והוסיף: "היום נקבל החלטה על השקעה של כחצי מיליארד ש"ח בבית שמש, במיוחד בעיר הוותיקה, עיר עם אוכלוסיה מגוונת, שקולטת עלייה ומתמודדת עם הרבה אתגרים. האחריות שלנו היא להושיט לה יד ולעזור".

בסיום דבריו התייחס בנט לפרשנויות הפוליטיות על רקע התפטרות אפשרית של נתניהו: "לכן, לכל הפרשנים הפוליטיים למיניהם, לצד כל הגרפים והתרחישים – תנוח דעתכם, ממשלת ישראל עובדת וממשיכה לעבוד, בעבודה שקטה וטובה, שנעשית יום אחרי יום למען אזרחי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים