שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "בוחנים רכש של התרופה לטיפול בקורונה"
בפתח ישיבת הממשלה
בנט הוסיף: "הממשלה על קרקע יציבה, הוסר סופית איום הבחירות – עכשיו הזמן לעבוד. אני מבקש שהיציבות הזאת, שהציבור כל כך חיכה לה, תשתקף במעשים של כולנו"
ראש הממשלה נפתלי בנט בפתיחת ישיבת הממשלה | צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

רגע לאחר אישור תקציב המדינה לשנת 2021-2022 הממשלה התכנסה היום (א') לישיבה השבועית. ראש הממשלה בנט אמר בפתח הישיבה: "בוחנים רכש של התרופה לטיפול בקורונה".

"אנחנו נכנסים לשלב חדש. הממשלה על קרקע יציבה, הוסר סופית איום הבחירות – עכשיו הזמן לעבוד. אני מבקש שהיציבות הזאת, שהציבור כל כך חיכה לה, תשתקף במעשים של כולנו. לכל אחד משרי הממשלה יש עכשיו תקציב, זה הזמן לתכנית עבודה מפורטת, להגדיר יעדים מדידים, לתכנן לוחות זמנים – ולהתחיל לעבוד. אנחנו פה כדי לסייע בכל דבר, לתת גיבוי ותמיכה, בכל הכלים שעומדים לרשות ראש הממשלה ומשרד ראש הממשלה".

המטרה שלנו היא יציבות ושקט בכל הדברים הלא חשובים, ותנופת עשייה אדירה בכל הדברים שבאמת חשובים ומעניינים את האזרח. אנחנו תכף נדון בכמה נושאים שקשורים לקורונה בישיבת הממשלה. בינתיים, מדינת ישראל היא אחת המדינות שמנהלות את המגפה בצורה הטובה ביותר בעולם.

באירופה הדלתא משתוללת. אגב, אנחנו חולקים מידע ותובנות עם ידידינו במדינות שונות. בישראל אנחנו נכנסים לחורף, עונת השפעת והוירוסים, עם שכבת ההגנה הטובה ביותר שמדינה יכולה לספק לאזרחיה.

בנוסף, יתכן שישנה בשורה טובה בדמות תרופה לטיפול בקורונה. כבר בסוף השבוע, ביקשתי מהמערכת אצלנו ללמוד לעומק את נושא התרופה החדשה, ולבדוק רכש עבור מדינת ישראל. אם התרופה תאושר לשימוש זה יהיה עוד כלי משמעותי בניהול המגפה, יחד עם חיסונים לכולם ובדיקות נגישות, לכולם, כל הזמן. תודה רבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים