שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר תוקף את המשטרה על התנהלותה בהפגנות: המשטרה: "הכול בשליטה"
השר לביטחון לאומי מתח ביקר על המשטרה שמאפשרת למפגינים לחסום כבישים מרכזיים, וזעם שלא מיישמים את המדיניות שלו שאוסרת לאפשר זאת
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: צילום מסך

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע היום (שני) כי יקיים הערכת מצב דחופה בחפ"ק המשטרתי בירושלים, כדי לוודא שנשמרת המדיניות אותה הוא מבקש להטמיע, ועל פיה לא ייחסמו כבישים במהלך ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית. גורם בכיר במשטרה השיב לשר: "הכול בשליטה, הכוחות פרוסים בשטח, נותנים מענה לכל הפרת סדר".

מטעם לשכת בן גביר נמסר כי: "בעקבות התפרעות אנרכיסטים שאיבדה שליטה וחסימות צירים מרכזיים הבוקר בניגוד למדיניות השר, יקיים השר הערכת מצב דחופה בחפ"ק המשטרתי בירושלים, כדי לוודא שמדיניותו נשמרת". עוד נכתב בהודעה: "חופש הביטוי – כן, אנרכיה – לא. חייבים לשמור על מרקם החיים ולא לאפשר לאנרכיסטים לשתק את המדינה".

גורמים בכירים במשטרה בתגובה: "המשטרה לא איבדה שליטה, הכול נעשה תחת חשיבה וניהול מערך מוקדם. לפעמים ההתנהלות בשטח שונה לאין ערוך מבניירות וצריך להבין את זה. המשטרה שומרת על זכות המחאה ככל שצריך, ומשעות הבוקר היא הוכיחה שלצד הכלה היא מגלה תקיפות כשצריך, ביצעה מעצרים ופינתה חסימות שמהוות מפגע חמור. זו משטרה של כולם". עוד אמרו גורמים במשטרה כי במקום להאשים את הממשלה או המפגינים, הטענות מופנות אל המשטרה שתפקידה בסך הכול להשליט סדר.

עוד מבחזית החדשות

"פורום רבי ניצבים וניצבים בדימוס" התייצב לצד המפכ"ל ויצא נגד האיומים עליו מצד הקואליציה. "האמירה "אם שבתאי לא יתנהג כמו שאנחנו מכתיבים – ניפרד", מביאה לידי ביטוי את הלך הרוח המנכס את המשטרה למפלגה, לדעותיה ולתפיסת עולמה", כתבו בכירי המשטרה לשעבר. "היא מוסיפה חטא על פשע בכך שנאמרת תחת איום מפורש, אם לא תתיישר אדוני המפכ"ל, תמצא את מקומך מחוץ לתפקיד".

בכירי המשטרה לשעבר מחו בחריפות וכתבו "סגנון זה מוכר לנו עת לחמנו בארגוני פשיעה שניסו להלך אימה על סביבתם, סחיטה באיומים. קארלו גמבינו, דון קורלאונה ואל קאפונה היו מחווירים נוכח הניסיון לתפוס את מקומם" הם קראו לשבתאי ובכירי המשטרה: "אל תתנו לאף גורם מאף צד של הפוליטיקה הישראלית להלך עליכם אימים. זכרו – אין לכם מורא זולת מוראו של החוק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים