שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר נגד נתניהו: "לא מתנהגים ככה לשותפים"
בן גביר הודיע לרה"מ כי יחרים היום את הדיון בכנסת, עקב מדיניות ההכלה של נתניהו וגלנט | עוצמה יהודית: "לא יתכן שיפנו תושבים מאביתר בניגוד להסכמים קואליציונים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר

חברי סיעת עוצמה יהודית הודיעו היום (שני) כי לא יגיעו לדיון 40 החתימות שמתוכנן היום במליאת הכנסת. לדברי חברי הסיעה, "מדיניות ההכלה" של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט חייבת להשתנות, ולא ניתן יהיה לנהל מדיניות עצמאית בלי לשתף את השותפות הבכירות בממשלה.

לדברי גורמים בעוצמה יהודית: "לא יתכן שנשמע על ועידות מדיניות וסיכומים מדיניים בתקשורת, שיחליטו לבד על הסרת איטום בתי מחבלים, ולא ייתכן שיפנו תושבים מאביתר בניגוד להסכמים קואליציוניים ובניגוד למדיניות הימין".

עוד מבחזית החדשות

בצל פיגוע הירי בחווארה שבו נרצחו הלל ויגל יניב ז"ל ופעולות הנקם שביצעו מתנחלים בכפר, קיימו במפלגה ישיבת סיעה מיוחדת במאחז אביתר – שאויש במהלך הלילה מחדש. "הפיגוע אתמול הוא קשה ומזעזע, הוא צריך ללמד את כולנו שאנחנו במלחמה", אמר בישיבה השר לביטחון לאומי. "זו לא מלחמה מאתמול וזו לא מלחמה שתסתיים ביום אחד, אבל זו מלחמה שחייבת לעורר את כולנו לאמץ מדיניות של מלחמה אמיתית בטרור", הבהיר בן גביר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים