שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר למפכ"ל: "חייבים משמר לאומי, אם תוכיח רצינות זה שלך. אם לא אני מתקדם הלאה"
בשיחה סגורה בין המפכ"ל לשר איתמר בן גביר על הפשיעה בחברה הערבית, אמר המפכ"ל: "הם רוצחים אחד את השני, זו המנטליות של הערבים"
השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי | צילום: יחיאל גורפיין, איחוד הצלה

הערב (שלישי) פורסמו ב-N12 ציטוטים מתוך שיחה סגורה שהתקיימה בין מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בה דנו השניים על הפשיעה בחברה הערבית וגל מקרי הרצח שנרשמו שם בחודשים האחרונים.

על פי הדיווח, בן גביר דרש להבין אילו צעדים ננקטים נגד הפשיעה בחברה הערבית, וטען כי "עוד רצח ועוד רצח – זה עובר כל גבול. חייבים משמר לאומי חזק". המפכ"ל טען בתגובה כי "אין מה לעשות. הם רוצחים אחד את השני. זה הטבע שלהם. זו המנטליות של הערבים". אך השר בן גביר עמד על שלו ואמר לשבתאי כי "אפשר לעצור את זה, צריך למנוע רצח גם של ערבים וגם של יהודים".

עוד מבחזית החדשות

השניים דנו על הקמת המשמר הלאומי, ברקע המחלוקת הנרחבת על נושא זה בקרב המשטרה. שבתאי ציין כי המשטרה פועלת בלוד וברמלה, והדגיש כי בין היתר התבצעו שיחות עם דמויות מובילות בחברה הערבית במטרה להביא לרגיעה. בתגובה טען בן גביר כי "לא מספיק לדבר. תזכור מה קרה בשומר חומות. אני מבין שהשמיכה קצרה ולכן חייבים משמר לאומי. אם תוכיח רצינות – זה שלך. אם לא – אני מתקדם הלאה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים