שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר ליועמ"שית: דורש אכיפה על איסור הנפת דגלי פלסטין
השר לביטחון לאומי ביקש להיפגש עם היועמ"שית כדי לדון איתה על איסור גורף של הנפת דגלי אש"ף |בן גביר: "חופש ההפגנה הוא ערך יסוד בדמוקרטיה, והוא יקר לכולנו"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה ליועצת המשפטית גלי בהרב מיארה וביקש לדון איתה בבקשתו לאכוף את סוגיית הנפת דגלי פלסטין. זאת, בהמשך לדרישתו מהמשטרה לאכוף באופן גורף את האיסור על הנפת דגלים וכי האכיפה תתבצע באופן פרטני ולא כמדיניות. הפנייה ליועמ"שית נעשתה בהמשך לפגישה של בן גביר עם המפכ"ל קובי שבתאי, לקראת ההפגנות המתוכננות בשבת נגד הממשלה.

עוד מבחזית החדשות

בפנייתו לייועמ"שית כתב השר כי "חופש ההפגנה הוא ערך יסוד בדמוקרטיה, והוא יקר לכולנו", אך יחד עם זאת "עמדתי היא כי חשוב שהמשטרה תפעל בשווין בין מפגינים, חרדים או ערבים, שמאלנים או ימנים, דתיים או חילונים". בן גביר התייחס גם לדגלי אש"ף שהונפו בהפגנות האחרונות נגד הממשלה ודרש שמדיניות המשטרה כלפי הנושא תהיה גורפת ולא על בסיס כל מקרה לגופו.

ביום ראשון נפגש בן גביר המפכ"ל קובי שבתאי ודן איתו כל שחרור המחבל כרים יונס. הוא הנחה את המפכ"ל כי מעתה והלאה לכל קצין זוטר תינתן הסמכות להסיר דגלי פלסטין ללא צורך באישור מפקד מחוז או מפקד מרחב.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ההפגנות האלה של האופוזיצה, זה לא הוגן ולא מקובל. הם רוצים שילטון. לא מתקבל ולא צריך לתת להם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים