שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר הגיע לאיילון והתקבל בקריאות "טרוריסט" | צפו
מיהו טרוריסט?
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע אמש להפגנה בנתיבי איילון | המפגינים צעקו לעברו: "טרוריסט"
השר בן גביר באיילון | צילום: דוברות השר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע אמש (שלישי) להפגנה בנתיבי איילון, כדי לעקוב מקרוב אחר המתנהל במקום. המפגינים שעמדו על הגשר במרחק עשרות מטרים ממנו, צעקו לעברו: "טרוריסט".

השר בן גביר באיילון אמש | צילום: דוברות השר

בן גביר קיבל תדרוך מהשוטרים על פעולות האכיפה הנעשות במקום, ועזב לאחר מספר דקות. בתיעוד ניתן לראות את השוטרים והמאבטחים של השר מקיפים אותו בטבעת ומגוננים עליו בגופם.

במשך שעות הערב מחו המונים ברחוב קפלן בתל אביב וירדו לאיילון תוך שהם חוסמים את הכביש. השוטרים אכפו את הסדר במקום בצורה נחושה, ביצעו מעצרים והשתמשו בפרשים ובמכת"זית כדי לפנות את הכביש ולהשיב את התנועה לסדרה.

סמוך לחצות הלילה הסתיים "יום ההתנגדות" שהחל בשעות הבוקר המוקדמות בשורת מוקדים ברחבי הארץ, לצד מחאות מול בתי הדין הרבניים ועל הרציפים בתחנות הרכבת, שם הצליחו לשבש את הנסיעות הסדירות ומנעו מנוסעים לעלות ולרדת מהרכבות. במהלך היום נעצרו עשרות מוחים בגין הפרת הסדר הציבורי.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הם עבריינים בכל מובן המילה…. בן גביר לא לפחד… ליתן להם יד קשה. .. אולמרט העבריין כנראה ממשיך להיות עבריין – לעשות צרות וכך הוא חושב שהוא ינכה את עבריינותו….. אהוד ברק – ראש ממשלה כושל – אם לא ידע לנהל מדינה אז עושה צרות במדינה… ראש עיריית תל אביב – שכושל בדרום תל אביב…. וכל הזקנים הכושלים אחריהםו…. מה נותר להם לעשות? השעמום גודל… לעשות צרות….
    אם בית משפט לא יהיה בית משפט צודק – אזי הימניים אין לכם ברירה להגן בכל גופנו על ממומנו… בטחוננו… והמשטרה רק מאכזבת – לא מגינה על כל אזריה…
    אנחנו נגן על עצמנו מאחר ואין משטרה ולא בית משפט…. הגיע הזמן שנפסיק להיות הרצפה שלהם..
    כל הכבוד לאזרחים שהוזיזו את הגדר ופינו בעצמם את הכביש…
    וכל הכבוד שחסמו קיבוצים..
    אם המשטרה לא יכולה על הטרוריסטים – שתשב בצד ותפסיק להתערב… חזקה על שומרי החוק – בסוף גם להם ישבר והם יפסיקו להיות שומרי חוק…
    הבא להורגך השקם להורגו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים