שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר בסיור חירום בלוד: "אנו מחויבים לפעול נגד הפשיעה"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים הערכת מצב בלוד, לאור תקריות ירי רבות שאירעו בעיר לאחרונה | ראש העיר רביבו לבן גביר: "אתה מחזק את המשטרה" | תיעוד
בן גביר בסיור חירום בלוד | צילום: עוצמה יהודית

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים היום (רביעי) הערכת מצב בלוד, לאחר הזמנתו של ראש העיר יאיר רביבו שיגיע לעיר, לאור תקריות הירי הרבות שאירעו בעיר לאחרונה. בהערכת המצב נכח גם מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי. לדברי בן גביר: "אני נמצא כאן בעיר לוד אחרי שראש העיר הזעיק אותי למקום בעקבות רצף של אירועים לאומניים ופליליים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בסיור בלוד | צילום: עוצמה יהודית

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בן גביר: "אתמול הצגנו תוכנית שתעזור, תפעל ותעשה נגד מחוללי הפשיעה בעיר, תוכנית שתביא פתרון של משמר לאומי, תוכנית שתביא תקציבים למשטרה. אבל בעוד שהתוכנית הזו תצא לפועל בעוד כמה חודשים, אני יודע שכבר עכשיו, אנחנו מחויבים, הרגע הזה לעשות ככל שביכולתנו. קיימתי הערכת מצב עם המפכ"ל ואמרתי שהמדיניות היא חד משמעית לטפל באותם מחוללי פשיעה ולהילחם בהם".

יאיר רביבו, ראש העיר לוד אמר לבן גביר: "אני רוצה להודות לך אדוני השר שבאת בהתראה קצרה. ראיתי בדיון שאתה מכיר את הפרטים, אתה מחזק את המשטרה כמו כולנו, אנחנו מחויבים לתמוך בהצעת החוק להביא לפה משמר לאומי ולתת שכר מכובד לשוטרים".

"העיר לוד היא עיר חשובה במרכז הארץ והמשילות היא דבר גדול שהוא הבסיס להתפתחות העיר. אני יודע שכשאתה עכשיו שם, אתה תעקוב ותראה. בשם תושבי לוד תודה רבה שבאת היום ועל מה שתעשה למעננו. תודה רבה", הוסיף.

אתמול הודיע בן גביר על הקמת משמר לאומי. לדבריו "מאז כניסתי לתפקיד אני יושב בהערכות מצב רבות, דיוני הכנה, בכל הערכות המצב שקיימתי עולה סכנה גדולה לביטחון הלאומי של ישראל, האיום המרכזי שעומד בפנינו, התרחיש אני שומע מרב הגורמים, שומר חומות 2 בפתח. לתרחיש כזה יתרון אחד, חיזוק המשטרה הכחולה והקמת משמר לאומי".

"לאורך שנים רבות סובלת המשטרה ממחסור תקציבי חמור, בשנים האחרונות גל עזיבה כואב. אני מעריך מאוד את שותפי קובי שבתאי שעושה לילות כימים למען הביטחון האישי של ישראל ומותח את המשטרה עד גבול קצה היכולת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים