שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בן גביר בביקור בשב"ס: "לא לאפשר למחבלים לחגוג – לתת להם פחות תנאים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ערך ביקור ראשון בשב"ס בליווי הנציבה קטי פרי ופגש את הסגל הבכיר: "אני גאה בכם ומעריץ את מסירות הנפש שלכם למען עם ישראל"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביקר אמש (חמישי) בשירות בתי הסוהר, בליווי הנציבה רב גונדר קטי פרי וסגל הפיקוד הבכיר.

את הביקור פתח בן גביר בהיכל ההנצחה ואנדרטת החללים של שירות בתי הסוהר, שם חלק כבוד לסוהרים שמסרו נפשם במהלך שירותם. בהמשך נפגש השר עם סגל הפיקוד הבכיר של שירות בתי הסוהר לשיחת היכרות, ושמע מהם על החזון ושלהם.

צילום תעודת החברות באצ"ל של שושנה (שנגלוף) בן גביר ז"ל | צילום: ארכיון מכון ז'בוטינסקי

במהלך הביקור העניקה הנציבה פרי לשר בן גביר מזכרת מרגשת: תיעוד מקורי ונדיר של מסמך שאותר בארכיון מכון ז'בוטינסקי, עדות לחברות של אימו, שושנה (שנגלוף) בן גביר ז"ל בארגון מחתרת האצ"ל, ולפועלה האמיץ כבר בהיותה נערה בת 14 שנתפסה על ידי שוטרי המנדט הבריטי והושמה במעצר.

השר בן גביר אמר לנוכחים: "שמח לפגוש אתכם וגאה בכם אנשי שירות בתי הסוהר. התפקיד שלכם הוא דינמי. אתם עומדים מול פושעים ותפקידכם הוא מצד אחד לסייע לאותם אסירים לצאת מבית הכלא בתום השירות, אנשים אחרים, להוציא אותם ממעגל הפשע. אבל אתם עומדים גם מול מחבלים עוינים ושם אתם צריכים להיות נחושים ולחתור למגע. לא לאפשר להם לחגוג ולתת להם כמה שפחות תנאים, ככל שהחוק מאפשר. אני גאה בכם ומעריץ את מסירות הנפש וההקרבה שלכם למען עם ישראל. אני יודע כמה יכולתם להרוויח במגזר הפרטי ואני מכיר את שעות העבודה שלכם, ביום ובלילה, שבתות וחגים ואני מעריך אתכם מאוד על ההתייצבות לשירות עם ישראל".

רב גונדר קטי פרי אמרה כי: "אני חושבת שיש חשיבות מאוד גדולה להיכרות של הארגון והבנה של התהליכים העמוקים שהוא עובר בשנתיים האחרונות, הן במהפכה הטכנולוגית והן בהיבטי הבינוי האסטרטגי שיקדם את הכליאה במדינת ישראל למקום הראוי לה. אנו בשיאם של תהליכים רבים שהכרחי להמשיכם, ונדרש קשב ומשאבים להמשיך ולהוביל".

עוד מבחזית החדשות

"עלינו לפעול יחד לשיפור תנאי ההעסקה של הסוהרים מתוך הבנה כי עבודתם החשובה מאתגרת ביותר, עם האוכלוסייה המורכבת ביותר במדינת ישראל 24/7. שב״ס נמנה על ארגוני הביטחון במדינת ישראל ללחימה בפשיעה, ויחד עם זאת עם שליחות חברתית בעלת משמעות לחוסנה של המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים