שיתוף
תגובות
בריאות » בלי מסכות: החל מהלילה אין חובה לעטות מסכה במוסדות רפואיים ובתי אבות
משרד הבריאות הודיע כי החל מהלילה אין חובה לעטות מסכה במוסדות רפואיים ובתי אבות, כפי שהיה נהוג עד עכשיו
אכיפת קורונה | צילום: דוברות המשטרה

משרד הבריאות הודיע היום, כי החל מהלילה (רביעי) תתבטל החובה לעטות מסכות במוסדות רפויים ובתי אבות, שבהם עדיין חלה חובה זו. הגבלות הקורונה היחידות שיישארו בשלב זה, הן בידוד ביתי למאומתים וחובת עטית מסכה למאומתים בדרך לבידוד.

כבר תקופה ארוכה שאזרחים רבים אינם עוטים מסכות, והיום הודיע משרד הבריאות באופן רשמי, כי הוא מקבל את בקשת מטה המאבק למלחמה בקורונה, והחל מהלילה לא יהיה צורך יותר במסכות.

עוד מבחזית החדשות

ממשרד הבריאות נמסר כי: "מתבטלת חובת עטית מסכות במוסדות רפואיים ובמוסדות מגן אבות ואימהות", מתבטלת גם החובה להציג בדיקת קורונה למבקרים בכניסה לבתי אבות ולדיור מוגן, תקנה שנאכפה רק במוסדות מעטים.

שתי הגבלות הקורונה היחידות שנותרו הן חובת הבידוד הביתי למאומתי קורונה, שתהיה בתוקף עד ה-15 במאי, ועשויה להתבטל עד אז, וחובת עטית מסכה למאומתים שנמצאים בדרך למקום הבידוד. במשרד הבריאות בחנו בחודשים האחרונים את ביטול שתי ההגבלות הללו, אך על רקע העלייה המחודשת בשיעורי התחלואה בסין ותחלואת החורף בארץ, הוחלט בשלב זה להשאיר את ההנחיות בתוקף, אם כי המשטרה לא אוכפת אותן.

מאחר אזרחים רבים מעדיפים להימנע מלעבור בדיקת קורונה מוסדית ומסתפקים בבדיקה ביתית. לאחרונה נסגרו כל תחנות הבידוק לקורונה, וניתן להיבדק רק בקופות החולים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים