שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בלינקן על הרפורמה המשפטית: "דמוקרטיה בפעולה"
מזכיר המדינה אנתוני בלינקן דחה דרישה של ארגונים יהודיים להתערבות ארה"ב ברפורמה המשפטית בישראל | "בואו נראה כיצד זה יסתיים"
מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן | צילום: Ron Przysucha/ Public Domain

לקראת ביקורו הצפוי של מזכיר המדינה של ארה"ב, אנתוני בלינקן בישראל, הוא התייחס לאחרונה בשיחה עם מנהיגים יהודים בארצות הברית, להפגנות הסוערות בישראל נגד מהלכי הממשלה בסוגיית הרפורמה במערכת המשפט, ואמר כי הם מבטאים את האופי הדמוקרטי של המדינה.

לדעת בלינקן "מה שקורה בישראל הוא שאנו רואים דמוקרטיה בפעולה. הם מתעמתים על סוגיות חשובות, כפי שדמוקרטיות עושות. בואו נראה כיצד זה יסתיים". בלינקן צפוי לנחות בישראל מחרתיים (שני), כחלק ממסע דילוגים שהוא עורך במזרח התיכון.

עוד מבחזית החדשות

במהלך שהותו בארץ הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם שר החוץ אלי כהן ועם בכירים נוספים. בביקורו צפוי בלינקן למסור לראש הממשלה הזמנה לפגישה עם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, שיתקיים בשבועות הקרובים.

חלק מראשי הארגונים היהודיים, ביקשו מבלינקן ללחוץ על הממשל הישראלי לעצור את הרפורמה המשפטית המתוכננת, אולם השר האמריקאי סירב לעשות זאת ואף ציין כי המחאה בישראל מזכירה לו הפגנות דומות שנערכו ברחבי ארה"ב על נושאים שנויים במחלוקת ציבורית.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים