שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בלוך פיטרה את סגניה מיהדות התורה והליכוד
דרמה בבית שמש
בישיבת המועצה האחרונה רוב החברים הצביעו נגדה בסעיף תב"רים לאחר שלא עמדה בסיכומים לתת כיתות לימוד למפלגות. גם בישיבות קודמות חלק מהקואליציה לא היו איתה
הכניסה לבניין עיריית בית שמש | צילום: אילנה רזניק, שאטרסטוק

דרמה בבית שמש: ראש העיר עליזה בלוך פיטרה את כל סגניה מיהדות התורה והליכוד – שמעון גולדברג, ישראל מרדכי סילברסטין, אברהם פרנקל, שלום שרלי אדרי, משה שיטרית וצבי שלמה ווליצקי. הם הודחו מתפקידי סגן ראש העיר ומכלל סמכויתיהם באגפי העירייה.

במכתב הפיטורים כתבה כתבה בלוך כי "מתוך אחריות לעתיד העיר ותושביה אני לא יכולה לאפשר המשך פגיעה בעיר על ידי מי שיש להם סמכות ואין להם אחריות. מציאות בה סגני ראש העיר וחברי מועצה פוגעים באלפי תלמידי העיר ומונעים מהם כיתות לימוד, הן בעיר הוותיקה, ברמה ד' ובנווה שמיר, היא חסרת אחריות. מציאות בה חברי מועצה לא מאפשרים עבודה תקינה לאגפי העירייה לא מקובלת עליי. תפיסת הטוב המשותף תמשיך להוביל אותי אבל עם שותפי אמת ולא לצד חברי קואליציה המתנהלים כאופוזיציה".

"העיר בית שמש היא עיר של קהילות המבקשות לקיים את הזכות לחיים בכבוד קהילה לצד רעותה. מיום כניסתי לתפקיד ראש עריית בית שמש ביקשתי להניח במרכז השיח של נבחרי העיר את סוגיית הטוב המשותף והאחריות המשותפת לעתידה של העיר".

"מתוך ראייה משותפת ותפיסת העתיד של העיר בית שמש הפקדתי בידיך סמכויות שונות. תכלית הפקדת הסמכויות הייתה לשם חיזוק ופיתוח העיר בית שמש בתחומים שונים. באחרונה, במספר נסיבות, בחרת לנהוג באופן הפוגע פגיעה אנושה ביעדים אלו , פגיעה שיש בה כדי לפגוע בהתפתחות העיר בית שמש".

"לאור כל האמור לעיל נפגע אמוני ומתוך אחריות לעתידה של העיר בית שמש, ובהתאם לסעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות – אני מבקשת להודיע כי החלטתי, כי בעוד 48 שעות משליחת מכתב זה, יבוטלו כלל הסמכויות שהאצלתי לך".

"החלטה זו קיבלתי בלב כבד ומתוך אחריות לעתידה של העיר בית שמש. אני ממשיכה לראות בדרך השותפות ורעיון הטוב המשותף כתפיסת עולמי בניהול העיר. דלתי פתוחה ואזני קשובה למבקשים ליטול בה חלק מתוך כוונת אמת", דברי בלוך.

על פי הדיווח של אבי רבינא, בישיבת המועצה האחרונה רוב החברים הצביעו נגדה בסעיף תב"רים לאחר שלא עמדה בסיכומים לתת כיתות לימוד למפלגות. גם בישיבות קודמות חלק מהקואליציה לא היו איתה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים