שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בלגן: נעצרו ההמראות בנמל התעופה בן גוריון
יו"ר רשות שדות התעופה פנחס עידן, איש ליכוד שמקורב למירי רגב, הודיע על עוצר מיידי של טיסות מנתב"ג | היום היו צפויים לעבור בשדה כ-73 אלף ממריאים ונוחתים
מטוסי אל על' | צילום: שאטרסטוק

יו"ר ועד רשות שדות התעופה, פנחס עידן, הודיע הבוקר (שני) על עצירת ההמראות מנמל התעופה בן גוריון, כחלק מהשבתת המשק בעקבות פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. ההכרזה נעשתה במסיבת עיתונאים שכינס יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שבה הודיע על השבתה כללית של המשק.

בר-דוד ועידן, שלצדם התייצבו הבוקר ראשי המגזר העסקי, דורשים להקפיא את חקיקת הרפורמה המשפטית, ובמקרה של עידן מדובר בעדות לשינוי דרמטי שחוללו פיטורי גלנט אמש. יו"ר רשות שדות התעופה הוא איש ליכוד, ונחשב למקורב לשרת התחבורה מירי רגב. "צריך רפורמה – אבל בחוכמה", אמר עידן בריאיון ל-ynet.

עוד מבחזית החדשות

מיד לאחר ההודעה על עוצר ההמראות הספיקו לצאת מנתב"ג שתי טיסות, של ישראייר וויז אייר, אבל נראה שאלו יהיו הטיסות האחרונות שייצאו לדרך לפני כניסתה לתוקף של ההשבתה. בשדה התעופה צפויים לחלוף היום כ-73 אלף נוסעים, ממריאים ונוחתים ורק כמחצית מהם יוכלו לעשות זאת.

במקביל לעוצר ההמראות הודיע יו"ר ההסתדרות בר-דוד על השבתה כללית במשק, באופן מיידי. ההשבתה תכלול גם את מערכת הבריאות, ובתי חולים יפעלו במתכונת חירום. התחבורה הציבורית אינה שובתת.

בדברים שנשא אמר בר דוד "נמצאים פה היום באולם הזה נציגי עובדים, ראשי ועדי עובדים, חברי הנהגת ההסתדרות לצד המעסיקים. אני רואה פה גם את חברות הביטוח של הבנקים, ראשי שב"כ לשעבר, אלופים במילואים. כולנו דואגים לגורל עם ישראל" "דומה שמשהו לא ברור קורה לכולנו, ודומה שאיבדנו את הדרך. זה הזמן שביחד נחזיר את מדינת ישראל לשפיות ולדרך נכונה. זה הזמן שנגיד, ולא משנה אם אנחנו ימין או שמאל, אין פה עניינים פוליטיים, ואתם יודעים שההסתדרות בראשותי מתרחקת מהפוליטיקה – אבל זהו עד כאן – אי אפשר יותר לקטב את העם הזה אי אפשר לשסות אותנו זה בזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים