שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » בכיר איראני בתגובה לאזהרות הרמטכ"ל ושר הביטחון
בכיר איראני התראיין הערב לאל ג'זירה ואמר כי "תקיפה ישראלית תוביל למלחמה רחבת היקף" | הרמטכ"ל ושר הביטחון הזהירו את איראן "יש לנו יכולת לפגוע באיראן"
הרמטכ"ל, הרצי הלוי | צילום: דובר צה"ל

אחרי האזהרה ששיגרו הרמטכ"ל ושר הביטחון לאיראן, התייחס בכיר איראני ישירות לדברים ובראיון שהעניק שהעניק הערב (שלישי) לרשת אל-ג'זירה, איים כי "פגיעה במתקני הגרעין של איראן – תוביל להצתת מלחמה רחבה שישראל תישא באחריות עליה".

הבכיר האיראני האשים את ישראל על נכונותה לפגוע במתקני הגרעין באיראן ואמר כי צעד זה "מהווה טרור רשמי לצד שתיקה בין-לאומית". הוא הוסיף והתייחס גם לתקיפות בסוריה שמיוחסות לישראל ואמר: "ישראל מנסה להצדיק בכך את התקיפות שלה בסוריה וחוששת שדמשק תחזק את ההגנה האווירית שלה באמצעות איראן".

עוד מבחזית החדשות

דובר חמאס, חאזם קאסם התייחס גם הוא לדברי הרמטכ"ל ושר הביטחון ואמר כי: "האיומים של מנהיגי הישות הציונית על תקיפות נגד מדינות האזור, מדגישים שוב כי הוא מהווה איום על האזור כולו וסכנה ממשית לאומה שלנו. הם מבטאים את הפחד והחרדה שחווה הישות בעקבות פיתוח היכולות של ההתנגדות באזור".

בנאומו מוקדם יותר היום בכנס הרצליה, התייחס הרמטכ"ל להתקדמות האיראנית להשגת נשק גרעיני ואמר: "אנחנו בוחנים את ההתקדמות של איראן בדרך ליכולת גרעינית. אני אומר שיש התפתחויות שליליות באופק שעלולות להביא לידי פעולה. יש לנו יכולות, וזה משמעותי וחשוב". עוד אמר הלוי כי "כל אויב שאנחנו פוגשים, יש לו טביעת אצבע איראנית. יש לנו יכולת לפגוע באיראן. אנחנו לא אדישים למה שהיא מנסה לבנות סביבנו".

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום באוגדת עזה ובבסיס חצור של חיל האוויר, שם דיבר על אפשרות לתקיפה ישראלית באיראן. לדבריו "המשימות ב"מגן וחץ" בוצעו בהצלחה רבה, אבל היעד המרכזי שאנחנו נערכים אליו מורכב, קשה ומשמעותי הרבה יותר, וצריכים להיות מוכנים בכל רגע", אמר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים