שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בכירי המשטרה הוזמנו לדיון היערכות לקראת הרמדאן במשרדי עוצמה יהודית
המפכ"ל ובכירי המשטרה התכנסו בחדר שבו התנוססו שלטי הלוגו של סיעת עוצמה יהודית, במקום בלשכת השר כנהוג במקרים של דיונים מקצועיים
בכירי המשטרה בחדר הסיעה

בכירים במשטרת ישראל, בשב"ס ובמערך הכבאות הגיעו היום אחר הצהריים (ראשון) לחדר בסיעת עוצמה יהודית בכנסת, לדיון לקראת ההיערכות לחודש הרמאדן, למרות שדיונים מקצועיים נהוג לקיים בלשכת השר לביטחון לאומי. בדיון השתתף גם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

בתמונה מהמשכן נראים המשתתפים בחדר, כשעל הקיר מולם תלויים שלטי עוצמה יהודית, שהוסרו בהמשך לאחר הגעת עיתונאים למקום. למרות התיעוד, בסיעת עוצמה יהודית הכחישו כי הישיבה נערכה בחדר המפלגה וטענו כי היא התקיימה באולם אחר בכנסת.

עוד מבחזית החדשות

מלשכת בן גביר אמרו בתגובה: "דיון ההכנה לרמדאן של המשרד לביטחון לאומי לא מתקיים בחדר סיעת עוצמה יהודית, אלא באולם שפרינצק בכנסת. אגב, הדיון נקבע בכנסת לאור הפיליבסטר של האופוזיציה, והשר לביטחון לאומי סבור שמדובר בדיון דחוף שאין אפשרות לדחות אותו. בעוד זמן קצר יגיע חודש הרמדאן וגורמי הביטחון צריכים להגיע מוכנים".

התקרית מגיעה לאחר טענות שנשמעו לאחרונה על כך, כי השר לביטחון לאומי מתערב פוליטית בעבודתה המקצועית של המשטרה. בין היתר בעקבות הגעתו של בן גביר לחפ"ק המשטרתי שהוקם לקראת ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית. השר בן גביר אמר אתמול: "הגעתי לכאן במסגרת תפקידי כשר כדי לממש את מדיניותי. אין לי כוונה להתנצל בפני אף אחד, בטח לא בפני האנרכיסטים שמבקשים להבעיר את מדינת תל אביב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים