שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בית החולים איכילוב לשר המדע: "יש לשקול בכובד ראש ביקור במקום"
בית חולים פוליטי?
שר המדע אופיר אקוניס ביטל את ביקורו בבית החולים איכילוב, בעקבות רמזים שקיבל מצד אנשי בית החולים שציינו כי הביקור יגרור מחאה
בית החולים איכילוב | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס היה אמור לערוך ביקור מקצועי מחר (שלישי) בבית החולים איכילוב, אך בשל מחאה שתוכננה נגדו במקום על רקע הרפורמה המשפטית, נאמר לו מטעם בית החולים כי "העיתוי רגיש ויש לשקול אותו בכובד ראש". בסופו של דבר אכן נדחה הביקור ובית החולים מסר שיתואם מועד אחר.

בסביבת אקוניס טוענים כי מנכ"ל בית החולים רוני גמזו רמז לו, שלא יהגיע מחר לביקור מכיוון שהמחאה התרחבה גם אל תוך בית החולים. עוד טוענים בסביבתו כי גורמים אחרים באיכילוב אף חשפו שהנהלת בית החולים הפעילה לחצים על גמזו לדאוג לביטול הביקור.

עוד מבחזית החדשות

באיכילוב מתעקשים שרק שיקפו לשר את המצב לאשורו וכי דווקא בשל שיתוף הפעולה הרחב בין בית החולים לבינו לא רצו שהביקור ייפגם בגלל המחאה. בבית החולים טוענים שהתכוונו שמה שיעמוד במרכז הביקור יהיו הפרויקטים החדשים ושילוב הזרועות ביניהם, ולא המחאה.

מלשכת השר אקוניס נמסר בתגובה: "מצרים מאוד על ההחלטה השגויה של הנהלת איכילוב. נחושים לקדם שיתוף פעולה בבית החולים לטובת כלל אזרחי ישראל באשר הם ובתוך כך את הקמת מרכז החדשנות ומחקרים פורצי דרך לרפואת החולים, ללא קשר לעמדותיהם הפוליטיות".

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה: "ביה״ח הינו ממלכתי ויארח כמקובל כל נציג ממשלה, מתוך משנה זהירות ושקיפות, בית החולים הסב את תשומת ליבה של לשכת השר על התארגנות מחאה סביב הביקור בבית החולים. החלטה על שינוי מועד הביקור התקבלה על ידי לשכת השר ובקרוב יקבע מועד חדש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים