שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ביל גייטס יקים קבוצה לשת"פ עם ישראל
בתחום האקלים
רה"מ בנט וגייטס שוחחו על החשיבות שברתימת המגזר העסקי בכלל, וענף ההיי-טק בפרט, למאבק העולמי במשבר האקלים
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם ביל גייטס בוועידת האו"ם לשינוי אקלים | צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שלישי), עם איש העסקים המיליארדר ביל גייטס, בוועידת האו"ם לשינוי אקלים. בפגישה השתתפה גם שרת האנרגיה, קארין אלהרר. הוחלט להקים קבוצת עבודה משותפת למדינת ישראל ולקרן גייטס בנושא החדשנות בתחום שינוי האקלים.

רה"מ בנט וגייטס שוחחו על החשיבות שברתימת המגזר העסקי בכלל, וענף ההיי-טק בפרט, למאבק העולמי במשבר האקלים. רה"מ בנט אמר, כי יפעל להסיר חסמים בישראל בתחום זה.

עוד ציין רה"מ, כי ישראל פועלת לשיתוף פעולה אזורי עם שכנותיה בתחום האנרגיה והמים ואמר "למדינות באזורינו יש הרבה שטח אבל גם מחסור במים. לנו אין שטח, ישראל היא מדינה קטנה מאוד, אבל יש לנו את היכולת לייצר אנרגיה שמייצרת מים".

בפתח הפגישה אמר רה"מ בנט: "ישראל מוכרת כאומת הסטארט-אפ, ואני חושב שהגיע הזמן שנתעל את האנרגיה הלאומית שלנו, האנרגיה של האנשים וכוח המוח שלהם למלחמה בשינויי אקלים".

שרת האנרגיה, קארין אלהרר אמרה: "אני שמחה על ההזדמנות להשתתף בפגישה עם היזם שהקים את אחת הקרנות החשובות בעולם להשקעה בתחום האנרגיה. כמי שמאמינה שחדשנות, לצד קידום אנרגיות ירוקות והתייעלות, היא אחת הדרכים המרכזיות למאבק במשבר האקלים הפקתי המון מהפגישה לגבי הדרך בה מדינת ישראל יכולה לקדם חברות ישראליות בתחום האנרגיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים