שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בילוי לילות קיץ? מחאות מחוץ לבתי ראש הממשלה ושגרירות ארה"ב בת"א
מארגני המחאה הודיעו על "הפגנות ענק" מחוץ לבתיו הפרטיים של ראש הממשלה בירושלים ובקיסריה | הפגנה מחוץ לשגרירות לקראת יציאתו של הנשיא הרצוג לארה"ב
הפגנה בירושלים | צילום: יאיר פלטי

הפגנות של מתנגדי הרפורמה המשפטית מתקיימות גם הערב (חמישי) במספר מוקדים ברחבי הארץ. מפגינים מוחים מחוץ לבתיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהם המעון בירושלים וביתו הפרטי בקיסריה. בנוסף, מתקיימת הפגנה מול שגרירות ארצות הברית בתל אביב, על רקע ביקורו הצפוי של הנשיא יצחק הרצוג בבית הלבן והביקורת של ממשל ביידן על החקיקה. המפגינים התאספו מחוץ לשערי השגרירות, והרחוב נחסם לתנועה.

מפגינים מוחים מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה ובירושלים צועדים המוחים לעבר כיכר פריז וחוסמים את הכביש במקום. כמו כן קיימת הפגנה בצומת ביל"ו וזיכרון יעקב.

עוד מבחזית החדשות

המחאות לא נשארו רק בתוך גבולות ישראל. אחרי שבבית הלבן העבירו מסר לישראל בו קוראים לממשלה לאפשר את ההפגנות, התארגנה מחאה בניו יורק שבה קראו לידידתנו הגדולה "לא לוותר עלינו".

"ממשלת ישראל מחריבה באופן שיטתי את היחסים ההיסטוריים, האסטרטגים שלנו עם ארה"ב", כתבו מארגני המחאה. "הבית הלבן הוציא הודעה ששמורה למשטרים חשוכים, עם דרישה מהממשלה לא לפגוע בנו, המפגינים. היום בערב אנחנו יוצאים להראות מי הם השותפים האמיתיים לברית ההיסטורית עם ארה"ב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים