שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ביטאון יתד נאמן נגד בן גביר: "פרובוקציה"
ביטאון מפלגת דגל התורה, "יתד נאמן", מותח ביקורת חריפה על עליית השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אתמול להר הבית "התגרות מיותרת ומסוכנת"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהר הבית | צילום: המשרד לביטחון לאומי

הביטאון שמייצג את עמדת דגל התורה בראשות משה גפני, תקף הבוקר (רביעי) בחריפות בכותרת הראשית את עלייתו  של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית אתמול. העיתון כינה את האירוע "פרובוקציה בהר הבית, בליץ גינויים בעולם"

במאמר המערכת של הביטאון הליטאי לא חסכו ביקורת מבן גביר, בשל עלייתו להר הבית, "חרף האיסור ההלכתי החמור, בניגוד לדעת גדולי תורה ותוך סיכון ביטחוני". הם כינו זאת "התגרות מיותרת ומסוכנת".

עוד מבחזית החדשות

בפתח דיון בוועדת כספים מתח גם גפני ביקורת על בן גביר ואמר כי "אסור על פי ההלכה לעלות להר הבית. גדולי ישראל לדורותיהם אסרו זאת", לדבריו "אמרתי את זה גם לח"כ בן גביר, גם בעבר וגם היום. אני חושב שזה לא בסדר. אני מקווה שהשר בן גביר יקשיב לדברים הללו כי זה עושה רק נזק ולא מרוויחים מזה כלום. אין פה חילוק בין הציונות הדתית לעמדה החרדית, לעמדת הרוב המכריע הדבר אסור".

עוד נכתב בעיתון "אלו מעשים חסרי תוחלת ועתירי איוולת. מופעי ראווה פסולים שכאלו מסכנים חיי יהודים ומשחקים לידי המסיתים בצריחי המסגדים. ה"אידיאולוגים הרצחניים" של חמאס והתנועה האיסלאמית משתמשים במעשי חסרי תוחלת ואיוולת שכאלו כדי לשכנע את ההמון הפלסטיני שה"יאהוד" הולך לסלק את "אל-אקצא" ממקומו ולשגרו ל'פעולות נקמה" חייתיות".

עוד שואל המאמר "מי מתיר לאנשים האלה (למרבה החרפה, יש בהם גם בעלי חזות חרדית) לסכן חיי יהודים שלא לצורך ובניגוד להלכה הברורה? ובשביל מה?, הרי את "בית המקדש השלישי" הם לא מתיימרים לבנות. איזה ערך יש ל"סיבוב ניצחון" בן כמה דקות מול המצלמות, מלבד התקווה לדיבידנד תקשורתי?"

בתגובה אמר בן גביר כי "יתד נאמן" מתנגד גם למדינה לעם היהודי, ולכך שחילונים יגורו כאן. חבר סיעתו, אלמוג כהן, צייץ "היתד הזה לא נאמן למדינת ישראל".

עוד מבחזית החדשות

לעומת זאת "המבשר" (המזוהה עם מאיר פרוש) ו"המודיע" (המזוהה עם יצחק גולדקנופף) מביטאוני הזרם החסידי (אגודת ישראל) דיווחו על הנושא באופן ענייני והסתפק בציון אגבי כי הדבר מנוגד להלכה. 

אתמול שלח הרב הראשי הספרדי, הרב יצחק יוסף, מכתב מחאה חריף לבן גביר בעקבות עלייתו להר הבית, וכתב "כשר המייצג את ממשלת ישראל עליך לפעול לפי הוראות הרבנות הראשית לדורותיה, שאסרה את העלייה להר הבית. חלילה לגרום מכשול באיסור כה חמור".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. האם לשיטתם כל דבר שמתגרה בערבים אסור? גם זה שאנחנו גרים בארץ ישראל גורם להם לכעוס, אז בואו נצא מכאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים